hemi24
Donateur
De plezier is er een beetje af!!!
Afgelopen maandag 5 december om 06:40 uur, nog geen 10km over de grens met Dld, plotseling melding: "lage oliedruk, stop motor!" (afgelopen donderdag was oliepeil nog prima
)
Auto uit laten rollen en stop gezet, maar het was al te laat: ik stond in een grote witte wolk met een gigantische verbrande-olie-geur...
Idee van mijn kant: turbo heeft de geest gegeven en olie door uitlaat gespuugd... (wacht nog op diagnose Mazda-dealer).
Veel gebeld en gewacht tot uiteindelijk om 5 voor 9 de sleepauto er (eindelijk) was. Brrrr, geen grap bij -5°C!!! Gelukkig had ik een warme jas én een fleece-deken van de Ikea in de kofferbak!
Nu tijdelijk een Opel Zafira Tourer met 136pk 1.6 CDTI
Afgelopen maandag 5 december om 06:40 uur, nog geen 10km over de grens met Dld, plotseling melding: "lage oliedruk, stop motor!" (afgelopen donderdag was oliepeil nog prima
)Auto uit laten rollen en stop gezet, maar het was al te laat: ik stond in een grote witte wolk met een gigantische verbrande-olie-geur...
Idee van mijn kant: turbo heeft de geest gegeven en olie door uitlaat gespuugd... (wacht nog op diagnose Mazda-dealer).
Veel gebeld en gewacht tot uiteindelijk om 5 voor 9 de sleepauto er (eindelijk) was. Brrrr, geen grap bij -5°C!!! Gelukkig had ik een warme jas én een fleece-deken van de Ikea in de kofferbak!
Nu tijdelijk een Opel Zafira Tourer met 136pk 1.6 CDTI
Gelukkig dat het een leasebak is en je niet je eigen centjes er in moet pompen....