NEW RAPID

Hetzer

Forumguru
het is denk ik een hersenspinsel maar toch, het zou zo mooi kunnen zijn de nieuwe SKODA RAPID /forum/images/graemlins/rockon.gif
 

Bijlagen

  • 27193-rapid04_20.jpg
    27193-rapid04_20.jpg
    29,3 KB · Weergaven: 90

Frankie

Actief lid
In één woord: LEEEEELIJK... ziet er naar mijn mening dus echt niet uit. Lijkt ook alsof het Skoda logo erop gesjopped is.

Ps: hele auto lijkt "gesjopped" bij nader inzien.
 

LenK

Forumguru
Spinsel: ja, inderdaad
Verder mee gaan: nee, bedankt

Achterkant heeft wel iets van de oude versie
 

Jpoers

Lid
wat is hier mis meegegaan?? ziet er niet uit.. al ben ik wel voor dat skoda zijn modellen uitbreidt met een sportief coupe achtig model.
 

Dutch4x4

Senior Member
Verhoudingen zijn een beetje vreemd vanwege het foute geshop, vooral op de tweede 'foto', maar toch vind ik 'm lekker - als idee inderdaad. Zo'n soort coupé zou Skoda niet misstaan.

Rapid is er natuurlijk ook een geweldige naam voor, zou mooi zijn om juist die naam hiervoor nieuw leven in te blazen.

1.4 TSI erin en gaan.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

In één woord: LEEEEELIJK... ziet er naar mijn mening dus echt niet uit. Lijkt ook alsof het Skoda logo erop gesjopped is.

Ps: hele auto lijkt "gesjopped" bij nader inzien.

[/ QUOTE ] Kerel, kerel, wat doe jij in godsnaam nou zo moeilijk over hoe goed hij gesjopped is. Naar mijn weten ging het om het idee van de auto, en slechts een beetje om te showen hoe goed hij met welk programma hij gebruikt ook is.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Spinsel: ja, inderdaad
Verder mee gaan: nee, bedankt

Achterkant heeft wel iets van de oude versie

[/ QUOTE ]
Niemand heeft jou verplicht die auto te kopen zodra hij uit zou komen... De Rapid nieuw leven in blazen is een heel goed idee wat ze volgens mij ook nog wel gaan doen.

Hij ziet er wel redelijk uit, en als andere automerken succes hebben met een soortgelijke auto raadt ik Skoda aan het te proberen.
smile.gif
 

RSlogo

Actief lid
Het zou niet verkeerd zijn als Skoda met een snelle kleine Coupé zou komen. Er zijn veel mensen die zo iets zoeken. Rapid is dan ook geen slechte naam. Vergeet dan niet een RS voor de echte sportieve rijders, tevens leuk voor de Rally Sport.
24.gif
 
Als deze ooit op de markt zou komen kan ik enkel zeggen ......HEBBEHHHH!!!!!

Vind hem wel grappig mooi is anders , maar je moet er aan wennen , bekijk hem wat vaker en je zult zien hij is best wel mooi, vooral dat logo en die kleur!!!
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Sandertjuh</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

In één woord: LEEEEELIJK... ziet er naar mijn mening dus echt niet uit. Lijkt ook alsof het Skoda logo erop gesjopped is.

Ps: hele auto lijkt "gesjopped" bij nader inzien.

[/ QUOTE ] Kerel, kerel, wat doe jij in godsnaam nou zo moeilijk over hoe goed hij gesjopped is. Naar mijn weten ging het om het idee van de auto, en slechts een beetje om te showen hoe goed hij met welk programma hij gebruikt ook is.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Spinsel: ja, inderdaad
Verder mee gaan: nee, bedankt

Achterkant heeft wel iets van de oude versie

[/ QUOTE ]
Niemand heeft jou verplicht die auto te kopen zodra hij uit zou komen... De Rapid nieuw leven in blazen is een heel goed idee wat ze volgens mij ook nog wel gaan doen.

Hij ziet er wel redelijk uit, en als andere automerken succes hebben met een soortgelijke auto raadt ik Skoda aan het te proberen.
smile.gif


[/ QUOTE ]
Ergo: omdat JIJ deze foto mooi vindt mogen Frankie en LenK hun mening (dat ze de auto niet mooi vinden) niet geven? Dat zeg je nl. hierboven eigenlijk. Wordt wel saai, als we niet meer mogen zeggen wat we mooi en niet mooi vinden...
 
Ik bedoel eigenlijk de manier waaróp het gezegt wordt, er is namelijk een verschil tussen
"Sjees, die is me LEEEEEELIJK, echt, die zuigt zo hard, als dat een baby was had de moeder zelfmoord gepleegd!"
en
"Ik vind hem eerlijk gezegt niet mooi, de voorkant lijkt te veel op een BMW, dit is er mis, en dat vind ik ook niet kunnen." (ik zeg maar wat)

En wat LenK beweert is dat hij vind dat niemand die auto mooi vind, of dat hij op de een of andere manier het logo "Skoda" niet waard zou zijn in verband met het imago van Skoda of zo iets.

Tuurlijk, als je die auto niet mooi vind, heb je het recht dat hier te plaatsen, maar dan wel op een redelijke manier, en het liefst met argumenten...
Ik weet niet wat anderen daar van vinden maar dat was zo dacht ik ook het basisprincipe van een forum...
 

cvegreen

Forumguru
Ik vind de achter kant iets hebben van de TT ,vooral door die spoiler . Aan de lichtunits moet niets veranderd worden . Maar de neus zou toch een grondige hertekening kunnen gebruiken . Verder ben ik wel te vinden voor zoiets in het skoda gamma . Niet dat ik mij eraan zou kunnen wagen , maar gewoon er zijn nu te weinig modellen skoda .
 
Bovenaan Onderaan