New member, Groeten uit Noord Ierland

Hi all,

Ik ben Dennis, woon in Noord Ierland sinds 2011 en geen intentie om terug te verhuizen naar Nederland.
In het bezit van een Skoda Octavia Mk2 1.9 TDi welke ik direct na aankoop heb voorzien van een VRs interior van 2007 (?).
Dit incl. het stuur, welke nog niet op de foto staat.
Geweldige rij auto, ben er dan ook zeer contant mee.
Ik heb zeer recent OBDeleven aangeschaft en ben mij nog aan het educeren over de mogelijkheden, welke overeen zouden moten komen met Rosstech applicatie, waar ik geen ervaringen mee heb.

ook even een fotootje plaatsen:

Laatst bewerkt:
Hi all,

Zeer bedankt voor het hartelijke welcome.
Daar ik in Juni de Octavia heb aangeschaft is het toch wel een voordeel om ook een connectie te hebben met het Nederlandse, lol.
Dit ook omdat ik zeer recent de beslissing heb gemaakt om OBDeleven aan te schaffen, heb deze dan ook al even bekeken nadat ik eenTesco Hudl 2 android tablet aangeschaft had.
De applicatie werkt in mijn bescheiden opinie zeer comfortable, en laat zeer veel opties zien.
Ik heb deze aangeschaft vanwege het Geel Stuurwiel warning light in the dash.
Nadat ik de fault had gewist is deze niet terug gekomen, dit inmiddels na ongeveer 45 miles.
Voorheen gebruikte ik een Autel 405 VAG, maar deze heeft geen optie om alle fault codes te laten zien.
wel moet ik de tijd maken om de applicatie volledig te begrijpen, maar die challenge zal op dit moment even vooruit geschoven moeten worden, werk vraagt op dit moment meer tijd dat ik eigenlijk zou moeten geven, lol.

Bovenaan Onderaan