New Fabia Allure 1.6 tiptronic maar probleem met open dak

mistero

Nieuw lid
Mijn auto is geleverd (zelfs vroeger dan voorzien de leveringstermijn was half oktober maar sinds vrijdag rij ik er al mee rond )
Maar heb volgend probleem met mijn elektrisch open dak.
Dit maat zeer veel lawaai wanneer het volledig opstaat, er gaat er rubber op en neer waardoor dit komt. is dit normaal ?

Mijn auto :
Bekleding interieur
Pulse sports interieur - Dashboard Onyx/Silver

De extra opties zijn
Alarm met sleepdetectie
Elektrische open dak
Parking Distance Control achteraan
Snelheidsregelaar
passagierszetel hoogte verstelbaar
Radiovoorbereiding 8ls
Maxi dot scherm
multifunctioneel stuur
CAPPUCCINO BEIGE Metallic

BINNENUITRUSTINGin de hoogte en diepte verstelbaar stuur12v stopcontact in de centrale consoleBrilhouderGesloten handschoenenkast in het bovenste gedeelte van het dashboard Gesloten handschoenenkast in het onderste gedeelte van het dashboardOpbergruimte in de voordeuren met flessenhouder (1,5l) Opbergruimte onder het stuur (links) Verluchtingsgaten omlijst in het zilverVerzilverde versnellingspookVier handgrepen, twee kledinghaken achteraan en twee leeslampjes vooraan Afdekking van de bagageruimte in 2 hoogte regelbaarMake-upspiegeltje voor het passagier Opbergmodule Opbergruimten in de voorzetels (achterzijde) Plafondlampje achteraan Sjorhaken in de kofferruimte Verzilverde deurklinken binnen 2 verstelbare hoofdsteunen vooraanBestuurderszetel in de hoogte regelbaar Neerklapbare achterbank 1/3 - 2/3 2 hoofdsteunen achteraanOpbergruimten vooraan Centrale console met opbergruimte en twee bekerhoudersBUITENUITRUSTINGBumpers in koetswerkkleurstalen reservewiel van normale afmetingenRadiatorroster in chroom (boven- en onderaan) 2 mistlampen voorraanin de hoogte regelbare koplamepnGetinte ruitenRuitenwisser achteraanDeurhangrepen in koetswerkkleurBuitenspiegels in koetswerkkleur Zijdelingse beschermstrips (zwart)Stalen velgen Hermes met sierdoppenFUNCTIONELE UITRUSTING BoordcomputerRadio CD danceToerenteller + Digitaal horlogeElektrohyralisch servostuurRadiovoorbereiding met 4 LS vooraan + afneembare dakantenne ¨Aerowiper¨-ruitenwisser vooraan 2 snelheden + 1 regelbare interval Semi-elektronische airconditioning Climatic Centrale deurvergrendeling met afstandsbedieningBuitenspiegels van binnenuit regelbaar (manueel) Elektrisch bediende ruiten vooraan Signaal 'Lichten aan' PollenfilterVEILIGHEIDSUITRISTINGENAbs +msrESP3-punts veiligheidsgordels voor- en achteraan Dubbele airbag voorraanZijdelings airbag voorraanUitschakelbare passagiersairbag3 de stoplichtStartbeveiligingssysteem TransponderKinderveiligheid op deuren achteraan Isofix' bevestigingspunten voor kinderzitjes
 
Bovenaan Onderaan