net opgehaald, super combi

Wat een bak zeg, briljant. 170 Diesel PK-tjes gaat nu al als een trein.
Heb de Elegance Bussiness uitvoering, ivoor kleur leer zwarte matten Columbus en de rest van de (standaard) opties.
Behalve de "premium","GSM III" carkit en een afneembare trekhaak die perfect is weggewerkt. (moet nog wel ff de afstand meten als ik de draadjes goed gelezen heb.)

De auto is afgeleverd door Tigchlaar Oosterhout, aanrader. (ga niet naar Tigchlaar Breda, uiteraard mijn mening)

Ben helemaal happy !!!!!
:cheer:

Gysman

Senior Member
Mooi he!! Inderdaad zoals je schrijft even de afstand van bumper (let op, er zit een holling in de bumper ter hoogte van de trekhaak, deze mag je niet meetellen) tot aan het hart van de kogel opmeten. Ben zeer benieuwd!

Veel plezier met je auto!!

hemi24

Forumguru
Veel rijplezier en we zien natuurlijk graag de foto's verschijnen!!!

Afgeleverd in Oosterhout?!? Controleer (of laat het doen) dan maar even de volgende zaken:
- bandenspanning;
- juiste programmering parkeersensoren bij aangekoppelde aanhanger;
- aanhaalmoment bevestigingsbouten trekhaak;

RogerS

Forumguru
@Dr. Watson: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel plezierige rijkilometers!

Wat voor merk trekhaak heb je eigenlijk? Ik heb een afneembare Westfalia trekhaak die door de dealer is gemonteerd en de afstand bumper tot aan hart kogel kop is 7,8 cm...

Ik een westfalia trekhaak, de wijze van monteren kan dus anders zijn. Volgens het boekje is 6,5cm de grens toch ?

Kom net van een ritje snelweg, heb nog steeds vlinders ;) staan ondertussen 300 km op de teller. Morgen naar A'dam sta al te trappelen om te vertrekken.

Btw probeerde het kinderstoeltje van mijn dochter (iso fix) te installeren maar dat heeft me veel moeite gekost om de zitting niet te beschadigen, iemand anders ervaring ?

Wasmachineman

Forumguru
In verband met het leer, Dr watson? Kan me voorstellen!
Maar als hij eenmaal zit, lekker laten zitten!
Ik heb ook 1 kinderstoeltje maar bevestig die gewoon met de gordel.
Verder zie ik wel dat je een verschrikkelijk mooie wagen hebt!

Gysman

Senior Member
@Gysman heb de afstand gecontroleerd, vind het krap het is maar 6,5 cm. Gelukkig hoeft er geen sleurhut achter ;)

Mijn trekhaak wordt door PON vervangen, ik krijg een nieuwe kogel. Nieuwe afstand zal ik opmeten zodra ik de auto terugheb (helaas schade.... ) PON erkent dus de te krappe afstand!

Bovenaan Onderaan