bert44
Senior Member
Navigon.com and Navigon Fresh are no longer available as of Nov. 30, 2020. We have deleted all personal data except that which we are required to retain by law for regulatory or reporting purposes, such as invoice data. Any questions can be sent by post to the Data Controller, Garmin Würzburg GmbH, Beethovenstr. 1a, 97080 Würzburg, Germany, or by email at euprivacy@garmin.com.
https://www.garmin.com/nl-BE/privacy/navigonfresh/
Daar ben je klaar mee, live verbinding deed het ook al niet meer sinds paar weken, weet nu waarom
Maar wat nu te doen
Is er een alternatief voor de diensten of gewoon uitzetten en doorgaan zonder live services
Kan ik gelijk ook de BT tethering uitzetten
https://www.garmin.com/nl-BE/privacy/navigonfresh/
Daar ben je klaar mee, live verbinding deed het ook al niet meer sinds paar weken, weet nu waarom
Maar wat nu te doen

Is er een alternatief voor de diensten of gewoon uitzetten en doorgaan zonder live services

Kan ik gelijk ook de BT tethering uitzetten
