navigatie

Tees

Donateur
Dat ligt eraan. Het meest voorkomend zal de RNS315, Amundsen+ zijn schat ik zo. Eventueel kan er ook een Columbus in, maar ik ben zelf zeer tevreden met de Amundsen+.

dankjewel, in mijn vorige heb ikde alpine halo 9 gehad en de auto erna had ik een pioneer dab 160. bijde werkte via android carplay dar had ik ssst radarbot. ik begrijp uit je reactie dat deze geen android auto ondersteund?. zijn er andere 2 dins beschikbaar liever wil ik natuurlijk graag zo orgineel mogelijk.

Tees

Donateur
Tsja, tis of origineel, of niet-origineel / aftermarket. Origineel is bij zo'n oudere auto per definitie verouderd en dus zonder Android Auto (want dat bestond toen nog niet of nauwelijks). Nieuwere VAG infotainments werken voor zover ik weet niet op een oudere auto. En dan kom je bij aftermarket uit. Daar is van alles over te vinden. Bekende (en dure) merken zijn Zenec of Radical, maar er is ook allerlei Chinees spul te krijgen dat ook Android draait en best aardig schijnt te werken. Is hier op t forum wel t eea over te vinden.

Edit: ik ben even verder gaan zoeken en het schijnt mogelijk te zijn om een recentere VAG MIB2 infotainment op een PQ systeem (zoals de O2 en F2) aan de praat te krijgen. Zie: https://www.vwvortex.com/threads/mib2-pq-retrofit-diy.9040769/
Maar daar moet je wel wat werk voor doen (o.a. coderen).

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Zou ook de Zenec nemen
Nemen in principe alle dingen over die je nu ook hebt, dus in beeld de ventilatie
En heb je nav dan projecteerd die dat ook in de MDF tussen de tellers als je dit nu ook hebt.
Maw nagenoeg hetzelfde als de VAG units en gewoon plug and play mbt montage
Moet misschien alleen achter een opvulrand aan

Bovenaan Onderaan