navigatie update

Slider

Forumguru
Nieuw hier, niet voorgesteld op het forum, wij moeten maar ruiken welke auto en navi je hebt? Je moet ook jezelf helpen door informatie te geven!:rolleyes:

Rallye

Forumguru
Ter verdediging van de topic starter: het topic lijkt te zijn verplaatst uit het Kodiaq 1 deel.

Maar inderdaad, iets meer zelfwerkzaamheid mag worden verwacht……

robzie

Senior Member
Volgens de dealer onlangs: "Navigatiekaarten kunnen wij niet updaten voor je, gaat OTA"
Beste dame, na 3 jaar gaat niks meer OTA.
"Tja.....dan weten wij het ook niet meer"

Lekker man die dealers, wat weten die eigenlijk wel?
Ooh jaa, hoe ze de kassa moeten laten rinkelen, dat weten ze wel.

robzie

Senior Member
En waarom doet ie 't bij mij dan niet, heb een proefabo van Skoda Connect kunnen afsluiten voor 1 maand, ben eens benieuwd of ie binnen die maand wel update?
Ik snap dat je met AndroidCar ook kan navigeren, maar het ergert me dus, waarom dit soort zaken bij mij nooit werken, ik wil 't gewoon netjes actueel hebben.

Antera

Donateur
Omdat je misschien nog oude firmware draait? Heb er al diverse geupdate en daarna kwam de update spontaan vanzelf op de achtergrond

@Rallye nope auto is altijd online alleen de koppeling met je telefoon moet je voor betalen

Rallye

Forumguru
@Antera Zie ook de opmerking van @hemi24 Volgens mij maakt de auto een onderscheid tussen welke zaken wel en welke niet OTA worden geüpdatet, afhankelijk van of je betaalt of niet (Skoda Connect of in mijn geval Volkswagen Connect). Updates voor het infotainment krijg je dan altijd (maar de echte grote sinds enige tijd weer niet, zo heb ik in een ander topic van je begrepen). De kaartupdate gaat dan enkel OTA als je betaalt. Of is Skoda daarin anders dan VW?

Bovenaan Onderaan