Navigatie Update MIB2 2024/2025

Antera

Donateur
Daar is ie dan. Erg vroeg maar het is toch echt waar.

De navigatie update 2024/2025 voor de MIB2 high (Columbus) MIB1 en de Low ( admundsen) worden niet meer ondersteund

Hier te downloaden: Linkje
 
Laatst bewerkt:

MacRembrandt

Forumguru
Top!:thumbsup:

Eerste poging was met 128Gb exFAT. Die vrat-ie niet.
Daarna had hij de boel uitgepakt op een 32Gb FAT32, maar in een folder: vrat-ie niet.

Uiteindelijk unzipped in de root lukte het wel.
Bedankt voor het delen.
 
hoe weet je welke navigatie je hebt? heb een octavia 1.0 DSG uit 2016. met in het dashboard 2 plaatsen voor geheugenkaartje waarvan 1 de navigatie op staat
 

EdK

Forumguru
Heb een vergelijkende in de Caddy en je kunt SD met kaartmateriaal in beide sloten steken en de unit zal vanaf beide sloten de kaarten op de SD kunnen lezen.
Zelf in de rechter gedaan zodat links tijdens rijden makkelijker is te wisselen.
 
hmm, vandaag de navigatie update uitgevoerd. middels mn VIN nr de juiste kaart gedownload, uitgepakt, het originele skoda kaartje geformateerd, en de nieuwe map + los bestandje erop gezet. tot dusver geen probleem. kaartje in de auto gedaan. via nav naar systeem, update aangeklikt, en vervolgens bijft deze zoeken naar updates en gebeurd er niks. ook via het lang ingedrukt houden van de knop menu, en dan zoeken naar update op de sd gebeurd er niks. als ik overigens kijk in mn navigatie naar versie, zie ik zoals in bijgaande foto. is hij nu geupdate? en klopt het dan dat er geen installatie oid voor nodig is?
navigatie.jpg
 

Rallye

Forumguru
Heb je een Amundsen of een Columbus? Want de MIB2 Amundsen navigeert vanaf het SD-kaartje. Alleen bij de Columbus moet er data van het kaartje naar het systeem.
 
admundsen, en volgens de map-update manual van skoda over de admundsen, staat dat ie iets van een update moet doen..
 
ok, dan lijkt het allemaal wel gelukt. ik zag trouwens ook dat je de firmware van het touchscreen kan updaten. weet iemand wat het effect hiervan is? meer functionaliteit oid ?
 

Antera

Donateur
Software is niet specifiek het touchscreen maar de software op het mediasysteem. Hij word wat vlotter.

Mocht je deze wensen contact me dan even via whatsapp
 
Bovenaan Onderaan