Navigatie op A-stijl

corsaar

Senior Member
Gewoon je leesbril opzetten en zoeken ik heb zo vaak schroefjes van 0.8 mm tot
1.2 mm laten vallen en weer gevonden !

GJS

Senior Member
Je hebt niet toevallig een broek aan met omgeslagen pijpen, ik heb me ook wel eens rot gezocht naar een gevallen schroefje, vond ik het 's-avonds daarin terug.

Rosinfield

† In Memoriam
Ha, ha, nee. Het viel ergens in de auto, maar het is zo'n klein schroefje, misschien ergens tussen gevallen en verdwenen. Nou ja, ga morgen wel even op zoek.

EdK

Forumguru
Men neme de pantij van je vrouw, spant deze over de stofzuigeropening en zet de stofzuiger aan op lage zuigkracht.
Na op de juiste plek aangekomen te zijn zie je het schroefje tegen de panty aangeplakt zitten.
Hierna de panty wel weer terug geven aan de vrouw.

Rosinfield

† In Memoriam
dank jullie wel! Ja, ik had natuurlijk ook eerst de boel op elkaar kunnen schroeven. Je ziet, 2 linker handen, ben al reuze trots dat ik zoiets voor elkaar krijg.

Rallye

Forumguru
Hihi, ik had bij de montage van mijn broditsteun precies hetzelfde: schroefje laten vallen. Hij viel tussen de tunnel en de stoelrail. Ik kon hem dus wel zien, maar er net niet bij. Uiteindelijk heb ik hem met een magneetje toch kunnen pakken.

EdK

Forumguru
ff de auto omdraaien en schudden, valt het schroefje zeker op de dakbekleding.
donker op licht dus je ziet hem zo liggen !!!

EdK

Forumguru
Dat is juist het vreemde, meestal lukt dat wel bij mensen met linkerhanden
Dus lukt het hem niet heeft ie toch een rechterhand erbij en heeft hij dat schroefje gewoon in zijn linkerhand gehad, en tsja dan gaat het fout hé

CaseyBasey

Actief lid
Broditclip voor de A-stijl t.b.v. navigatie heb ik binnen en zojuist geplaatst. Er moet alleen nog een goede oplossing voor de voeding komen want ik wil het snoer uit het zicht hebben.
Voor foto's zie mijn album.

N.B.
Op de foto's lijkt het misschien een beetje alsof het apparaat te dicht bij het stuur zit. Dat is absoluut niet het geval, het geheel zit keurig dicht op de A-stijl. Een prima plek, ik ben er erg blij mee.

CaseyBasey

Actief lid
Dank Polypenko.
Nee, draad doorknippen is niet goed want de huidige plug vormt 12V om tot 5V.

Ik heb deze oplossing ook gezien, lijkt een erg mooie. Maar die Powerlink is volgens mij in Nederland niet bekend, ik heb er even naar lopen zoeken. En waar ik huiverig voor ben is problemen met de boordcomputer als ik extra aansluitingen in het zekeringenkastje aanbreng. Maar die vrees is misschien niet nodig?

Rosinfield

† In Memoriam
Ziet er goed uit, maar is eigenlijk alleen geschikt als de bestuurder de enige is die navigeert. Doe je dat beiden, dan is die clip op het rooster geknipt. Bovendien blijft er heel weinig snoer over als je het meeste keurig wegstopt in het vakje voorin.

CaseyBasey

Actief lid
Zeker Rosinfield, ik ken de voors en tegens van de navigatie in het midden. Heb dat jarenlang in m'n vorige auto gehad. Maar aangezien ik toch de enige in de auto ben met verstand van navigeren ;) kan ie ook prima op de A-stijl. De cabine ziet er dan wat minder rommelig uit.

Rallye

Forumguru
Ziet er goed uit, maar is eigenlijk alleen geschikt als de bestuurder de enige is die navigeert. Doe je dat beiden, dan is die clip op het rooster geknipt.

Begrijp ik het nou goed? De TomTom navigeert toch? Niet de bestuurder, laat staan de passagier....

Zo links ziet er trouwens goed uit.

Bovenaan Onderaan