Navigatie kaartje hapert

Hallo,
In mn octavia III van 2016 zit een originel skoda SD kaartje met een up to date (2021) navigatie software.
Deze werkte perfect. Onlangs wilde ik wat nieuwe muziek op mn SD kaartje zetten, maar klikte per ongeluk de navigatie SD eruit. deze heb ik vervolgens weer terug gezet, echter nu heb ik geregeld als ik de auto start dat de navigatie blijft hangen met een melding dat hij de navigatiesoftware aan het laden is. enkele malen het kaartje erin en eruit halen lost uiteindelijk het probleem wel op en start deze gewoon weer. iemand een idee hoe dit te verhelpen?
 

Canon-Eye

Forumguru
Mogelijk maakt het verschil of het kaartje wel of niet gelockt is? Niet zeker, ik verwacht zelfs van niet, maar een keertje testen kan geen kwaad.
 

Antera

Donateur
Tijd voor een nieuwe kaartje. En als jouw systeem nog niet vrijgemaakt is om ook vreemde SD kaarten te herkennen kan ik je daar wel mee helpen
 

Timmer

Donateur
Zoals Antera aangeeft, nieuwe SD kan helpen. Je kan inderdaad gewoon een update flashen naar de unit, waardoor je elke SD kaart kan gebruiken die je wilt
 

Timmer

Donateur
Je kan een aangepaste update installeren in je radio, die niet nakijkt of het een origineel sd-kaartje is. Ik weet niet in welke mate ik hier kan (of mag) uitweiden over dit onderwerp op het forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: gjhu

Antera

Donateur
Ik kan dat doen als je dat wilt we draaien een stukje software en daarmee maken we de unit dusdanig vrij dat hij alle sd kaartjes accepteert. Wil je meer info contact me maar even
 

Rainesh

Forumguru
.........Onlangs wilde ik wat nieuwe muziek op mn SD kaartje zetten, maar klikte per ongeluk de navigatie SD eruit. deze heb ik vervolgens weer terug gezet, echter nu heb ik geregeld als ik de auto start dat de navigatie blijft hangen met een melding dat hij de navigatiesoftware aan het laden is. enkele malen het kaartje erin en eruit halen lost uiteindelijk het probleem wel op en start deze gewoon weer. iemand een idee hoe dit te verhelpen?
Herstart je systeem door je volumeknop lang ingedrukt te houden. Kijk of het daarmee verhelpt en je kunt het kaartje ook in een ander slot steken.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Timmer

Donateur
Soft reset kan inderdaad ook helpen. Jasper is echter sinds vrijdag niet meer online geweest, dus we zullen nog even moeten wachten op feedback :)
 
Bovenaan Onderaan