Navigatie kaart update

Tvm

Lid
Kaart update “Ota’
Ik heb een abbo afgesloten voor online infotainment.
Hoe weet ik nou of kaart up to date is ?
Software : 0278
Er staat navigatie database :20.3
Radio database : 1.30.24

Mij is een beetje onduidelijk hoe het nou werkt.
Werkt het wel en ben ik up to date ? Of doe ik iets fout en wacht ik op iets wat niet gaat gebeuren ?
Is er iemand die me kan vertellen hoe dit zou moeten werkem ?

Tvm

Lid
Daar was ik al bang voor, maar als ik het goed heb gelezen zou mijn kaart dus via ota moeten uppdaten maar snap nog steeds niet hoe . Mijn systeem geeft geen melding van updaten.ik had gehoopt dat er iemand hier was die me kan uitleggen hoe ik dit ga doen. De online uitleg is vrij karig

EdwardP

Senior Member
Het enige wat ik van een update zie, is dat de versie veranderd is. Ik krijg er geen melding van. Geen idee of dat in een Karoq anders is.

EdwardP

Senior Member
Check ook even of je systeemsoftware 0278 up to date is.
In mijn Superb had ik bij aankoop 270 en na een update daarvan kreeg ik ineens ook de navi updates binnen.

Laatst bewerkt:

HenkBNS

Actief lid
Ben reeds1,5 jaar online, en als goed is laatste status ter referentie.
Hardware:H25
Software:0330
Navigatiedatabase: 25.8
Radiodatabase 1.31.44

red2003

Actief lid
Het enige wat ik van een update zie, is dat de versie veranderd is. Ik krijg er geen melding van. Geen idee of dat in een Karoq anders is.
Ik heb een karoq 2022 en heb ook de laatste navi versie 25.8, echter geen melding gekregen dat er een update is geleverd en geïnstalleerd. Ik kijk eens in de zoveel tijd naar de systeem setting en zie dan of er weer een update is geweest omdat er een versie verhoging staat

Bovenaan Onderaan