Navigatie en koppelen met gsm ineens niet meer beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

petrolboerke

Nieuw lid
Hallo,

sinds vandaag is navigatie en koppelen met telefoon niet meer mogelijk op mijn skoda 3 met Amundsen infotainment.

Als ik "telefoon" selecteer, krijg ik de melding: "Telefoon niet beschikbaar."
Als ik naar bluetooth muziek (vanaf mijn telefoon) ga, is er geen verbinding. Wanneer ik een andere externe bron wil selecteren kan ik enkel kiezen uit de 2 SD-kaarten of USB.
Als ik naar navigatie ga, krijg ik de melding: "Navigatie: deze functie wordt niet ondersteund."

Wat kan hier aan de hand zijn?

Groetjes,
Filip
 

JeSko

Forumguru
Skoda 3? Welk model? Meer info hieromtrent is wel noodzakelijk als je geholpen wilt worden.

U mag jezelf ook altijd eerst voorstellen in de meet en greet, dat word hier gewaardeerd :)

Mvg Jefrey
 

Derooke

Forumguru
Het voor de hand liggende probleem zou kunnen zijn dat je je bluetooth van je telefoon perongeluk hebt afgelegd. Dus bluetooth aanleggen op foon.
Als dat niet de issue is . Dan foon herstarten (is vaak bij mij het issue ivm Samsung Galaxy watch)

Soms is de bluetooth al actief op m'n watch en wil die dan niet verbinden met de auto dus je wagen selecteren dmv je telefoon bluetooth instellingen kan helpen als je een andere bluetooth apparaat zou hebben die in de buurt ligt

Je kan ook je Amundsen herstarten door de powerknop (volume denk ik) te blijven indrukken tot je een herstart van het systeem krijgt.

Als dat het niet is dan kunnen andere leden van dit forum je hopelijk helpen.

Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan