Navigatie Display Citigo

EdK

Forumguru
is er een manier hier op een betaalbare manier nog aan te komen ?
Zou je dit nog willen ?
Je zou even in forum verder moeten zoeken, want zie dat de beugel er nog wel zit.
Is hier een lid die met een 3D printer een adapter heeft geprint en er een telefoon standaard van gemaakt heeft en dus met de smartfeun ook navigeert.

Zijn zo en zo de kaarten up tp date , want van orgineel ( meen garmin uiteindelijk ) word de unit niet meer ondersteund, dus rijden met oud kaartmateriaal
 

caphex

Nieuw lid
Navigatie boeit me op zich niet zozeer, ze gebruikt dit toch niet, maar boordcomputer vind ik zelf dan weer 'leuk' dat die wel gewoon werkt :). En ook als je eens je telefoon wil aansluiten op Bluetooth of zo, zal dit via het display moeten neem ik aan ?
 

hemi24

Forumguru
Als de houder er nog in zit zal het apparaat er ook wel bij zijn lijkt mij? Die ligt vast niet meer in Duitsland...

Nog aardig aan de prijs voor een auto van 8,5 jaar oud!
 

BigCheese

Forumguru
Zou je dit nog willen ?
Je zou even in forum verder moeten zoeken, want zie dat de beugel er nog wel zit.
Is hier een lid die met een 3D printer een adapter heeft geprint en er een telefoon standaard van gemaakt heeft en dus met de smartfeun ook navigeert.

Zijn zo en zo de kaarten up tp date , want van orgineel ( meen garmin uiteindelijk ) word de unit niet meer ondersteund, dus rijden met oud kaartmateriaal

Dat was ik :wavecry: https://www.skodaforum.nl/forum/i/mod-phone-mount-op-oude-navigon-pootje-citigo-2012.41618/
Voor het geval je hem nog eens nodig mocht hebben. Overigens heeft de latere Citigo versie/facelift een ander pootje met andere aansluiting op het dashboard.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Niels83

Forumguru
Hij is nu gereserveerd dus mogelijk verkocht.

Ik kocht het systeem voor 50 euro op MP deze was voor een seat mii maar maakt niets uit. Ik gebruik hem vooral voor het bellen bluetooth. Laat dat nu net niet zo goed zijn.

De boordcomputer werkt goed alleen de historie uitlezen niet. Hiervoor moet hij gereset worden.
 

Kees62

Actief lid
Is / was dit niet standaard "nul" voor deze auto's?
Zo niet...even een WOK status zien te bemachtigen (ik spreek helaas uit ervaring)
Meestal staat er een bedrag, zover ik zie tussen 1300en 1800 euro afhankelijk van de uitvoering neem ik aan. 0€ is inderdaad vreemd. Soms staat er een paar honderd, meestal import. Wat vaak gedaan wordt is een schadeauto importeren dan gaat de bpm over de restwaarde. Die zou ik in ieder geval laten staan
 
Bovenaan Onderaan