Navi update Amundsen en Columbus MIB systemen

Goedenavond mede Skodaers,

Voorzover ik na kan gaan zit in onze Super B van 2020 een Columbus (alleen tiptoetsen aan de linkerkant van de unit). Ik heb op basis van de VIN update "OI_P107_EU_202345_Offline_Update" gedownload, uitgepakt en de bestanden in de root van een SSD van 120 Gb gezet (omdat ik daar een USB C aansluiting aan heb zitten). Het kopiëren van de bestandjes gaat dan lekker snel (nog geen 5 min. voor 28 Gb). Tot zover niet zo moeilijk, alleen als ik de boel in de auto aansluit en op update druk gebeurt er ........ helemaal niets.

De USB poort werkt wel. Hang ik er een SSD van 250 Gb aan met wat muziek, dan speelt ie al het gevraagde af. Ik kan geen SD kaart kwijt, er zit geen aansluiting in de auto. En "even" 28 Gb op een USB-stick zetten duurt zowat 6 uur.

Wat doe ik fout, of gaat het echt alleen maar via een USB-stick?

Zie voor de versie die er nu op staat het fotootje hieronder (niet heel actueel dus).
 

Bijlagen

  • IMG_5779.JPG
    IMG_5779.JPG
    342,5 KB · Weergaven: 39

Antera

Donateur
Je software is al aardig verouderd ;) .Mocht je die geupdate willen hebben contact me maar.

Je zal navigatie idd via USB stick moeten doen dit is normaal op de MIB3 generatie mediasystemen
 
Bovenaan Onderaan