Navi CD

Dr Low

Lid
Hallo,

Ik zoek voor mijn Nexus navi cd´s voor de alpen en de europeese hoofdwegen.

Nu staan die her en der op het internet tusen de 15 en 25 euro. En soms ook 115 euro.

Kan iemand mij vertellen of de goedkope versies kopieèn zijn of dat ik ze gewoon kan kopen=

Grt Marko
 

Constant

Erelid
De goedkope versies zijn vrijwel zeker kopieën. De duurdere versies kunnen ook kopieën zijn. Dit soort producten kun je het beste in een legale (online)winkel kopen, anders is het risico om belazerd te worden best wel groot.
 

Ericpeeke

Actief lid
In Duitse webwinkels, of Duitse Ebayshops zijn Blaupunkt navigatieCDs vaak iets goedkoper dan in Nederland. Maar minder dan 110/120 euro betaal je tegenwoordig eigenlijk nergens voor een orginele CD, behalve voor oudere versies (2009/2010 is de huidige versie, jaarlijks komen in mei/juni de nieuwe versies uit). 25 euro voor een originele recente CD is meestal te mooi om waar te zijn.
Op marktplaats kun je wel eens originele versies vinden. Mensen (zoals ik ;)) die jaarlijks een nieuwe update kopen, zetten hun oude CD's dan te koop. Maar ook dan vraag je als je verstandig bent niet minder dan de helft van de oorspronkelijke prijs.
 

guitar_billy

Senior Member
in de Nexus gaan TELEATLAS DX kaarten.
naar mijn weten zijn er geen kaarten van navteq die te gebruiken zijn?
 

Dr Low

Lid
In Duitse webwinkels, of Duitse Ebayshops zijn Blaupunkt navigatieCDs vaak iets goedkoper dan in Nederland. Maar minder dan 110/120 euro betaal je tegenwoordig eigenlijk nergens voor een orginele CD, behalve voor oudere versies (2009/2010 is de huidige versie, jaarlijks komen in mei/juni de nieuwe versies uit). 25 euro voor een originele recente CD is meestal te mooi om waar te zijn.
Op marktplaats kun je wel eens originele versies vinden. Mensen (zoals ik ;)) die jaarlijks een nieuwe update kopen, zetten hun oude CD's dan te koop. Maar ook dan vraag je als je verstandig bent niet minder dan de helft van de oorspronkelijke prijs.

Was me inderdaad ook al opgevallen, de prijsverschillen. Die ik zoek kost 115 euro en die verkoper staat ook goed aangeschreven op Ebay. Ik denk dat dat wel te vertrouwen is.
 
Bovenaan Onderaan