Naar de Nurburgring editie 2017 - Brainstorm - Data kiezen...

Wanneer...


  • Totaal aantal stemmers
    11

Witte76

Forumguru
3 juni kan ik normaal ook. Ben van Limburg dus is dat al niet zo ver voor mij. Als er niets tussen komt ben ik erbij
 

koreaan

Forumguru
Zijn er ook leden die van zaterdag op zondag overnachten bij de ring. Voor mij is het vanuit Groningen - Kerpen - Ring en weer terug een beetje te veel van het goede.
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik kijk nog even, het is 3,5 uur rijden (tenzij ik in Duitsland door kan rijden, maar het tanken zal dan ook veel tijd kosten :laugh:). Voorlopig is het nog geen 3 juni.
 

vleier

Forumguru
Ik kijk nog even, het is 3,5 uur rijden (tenzij ik in Duitsland door kan rijden, maar het tanken zal dan ook veel tijd kosten :laugh:). Voorlopig is het nog geen 3 juni.

Hoezo duitsland. Als je onder de rivieren bent is het wilde zuiden/oosten al begonnen. Gas geven en zolang je onder de 180 blijft raak jeje rijbewijs ook niet kwijt haha.
Voor mij is het trouwens iets van 3 uur rijden. En dan ga ik direct te grens over bij enschede
 

B.Stuurder

Forumguru
Hoezo duitsland. Als je onder de rivieren bent is het wilde zuiden/oosten al begonnen. Gas geven en zolang je onder de 180 blijft raak jeje rijbewijs ook niet kwijt haha.
Voor mij is het trouwens iets van 3 uur rijden. En dan ga ik direct te grens over bij enschede
Maar dat is de kunst he, onder de 180 blijven :maakmegek:
 

Haderach

Senior Member
Beste Skodaforumers en Skodaforuminers...

Dit jaar plan ik ook een leuke trip zoals vorig jaar...


Graag hoor ik van jullie ideeën, roetes, waar we "goed" kunnen eten enzoverder..

De plaats waar we zullen samenkomen zal weer het Michael Schumacher Kart & Event – Center zijn te Kerpen - Sindorf. (Michael-Schumacher-Str. 5, 50170 Kerpen - Sindorf)

Mvg, Bram
@boontjeRS
@Goofy@5E
@Mettes
@peterrapid
@vw125
...

Linksrijder, jongeuh....
 
Bovenaan Onderaan