Na wat uitstapjes binnenkort weer terug in Skoda?

Mettes

Forumguru
Rij op deze moment een Renault Megane 4.
Deze wagen is verre van ergonomisch en de storingen kan ik enkel maar beamen.
Momenteel heeft hij 25000km en is tegenover mijn vorige Skoda's een regelrechte ramp.
Bestuurdersstoel die elke morgen terug op zijn laagste punt staat.
Radio die geregeld zijn voorkeuzezenders verliest + zeer slechte ontvangst enz.
Achteruitrijsensoren waar een vertraging op zit . (je staat al tegen de hindernis voor de bieptoon werkt.)
GPS instellen is een nachtmerrie (superveel menu's doorworstelen) op daarna al zijn instellingen te verliezen.
Deze wagen zou ik privé nooit gekocht hebben.
Neen ,Renault staat echt niet op het niveau van Skoda.
Vermits Nissan onder de vleugels van Renault zit, kan ik mij er iets bij voorstellen.
Ik hoop dat Peugeot dit wel op orde heeft, dit wordt namelijk mijn volgende lease.
Mijn werkgever verplicht een Peugeot te nemen, model en opties is een vrije keuze.
 

Gerke

Forumguru
Laatste update, want de komende 4 jaar waarschijnlijk geen Skoda ;)
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2018-11-21 at 12.27.15.jpeg
    WhatsApp Image 2018-11-21 at 12.27.15.jpeg
    298,6 KB · Weergaven: 149
  • WhatsApp Image 2018-11-21 at 12.27.16.jpeg
    WhatsApp Image 2018-11-21 at 12.27.16.jpeg
    352,3 KB · Weergaven: 164
  • WhatsApp Image 2018-11-21 at 12.27.17.jpeg
    WhatsApp Image 2018-11-21 at 12.27.17.jpeg
    307,7 KB · Weergaven: 138

Gerke

Forumguru
Nice. Ziet er luxe uit! Vind bij de Insignia alleen de velgen vaak erg klein lijken.

Zijn gewoon 17", wil niet van die platte banden, kost me teveel comfort ;)

Veel plezier met je nieuwe aanwinst @Gerke! Vraag me alleen af of je ‘s nachts niet gillend wakker wordt van die prachtige chroomstrip :pieker:

Deze chrome strip valt wel mee, is niet zoals die van de Astra ;) Deze loopt wel mooi door naar de achterlichten

Mooie maar vooral veilige kilometers makker.

Thnx
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

hemi24

Forumguru
Neen ,Renault staat echt niet op het niveau van Skoda.
Vermits Nissan onder de vleugels van Renault zit, kan ik mij er iets bij voorstellen.
Ik hoop dat Peugeot dit wel op orde heeft, dit wordt namelijk mijn volgende lease.
Mijn werkgever verplicht een Peugeot te nemen, model en opties is een vrije keuze.

Nou, ik rij momenteel Peugeot en ik kan je verzekeren: ook een Peugeot is bij lange na géén Skoda..!
Gecondoleerd.
:wavecry:
 

Gerke

Forumguru
Mooie auto. Groot ook. Gefeliciteerd. Jammer dat Led dimlicht niet in het Business pakket zit. Maakt voor mij de auto net wat moderner evenals een wat groter scherm binnen.

Ondanks dat ik het wel had verwacht mis ik de led verlichting totaal niet. Heb ook het idee dat de lichtbundel anders is.
Scherm van 8 inch is ruim voldoende, blij dat die niet groter is, ik gebruik het voornamelijk met Android Auto en Waze.
En inderdaad de auto is echt groot, ruim 20 cm langer nog dan de Superb. En ja wat is 20cm nu, nou ik kan je vertellen dat is best veel bij een auto :nailbiting:
Gelukkig zijn alle buren ook enthousiast en houden ze rekening met het parkeren zodat ik er ook gewoon tussen kan staan :D
 
Bovenaan Onderaan