Amundsen na systeem update werkt navigatiesysteem niet meer

erto171

Actief lid
Na long-life beurt en systeem update Amundsen werkt het navigatiesysteem niet meer. blijft hangen in "navigatie wordt opgestart" dealer weet niet waar het aan ligt.
Met moeite een nieuwe afspraak gemaakt
voor volgende week. En niet pas op 19 oktober 2022 wat de dealer eerst wilde.
Scala Business Edition, aflevering datum oktober 2020
 
Laatst bewerkt:

erto171

Actief lid
Ze hebben alles geprobeerd, resetten., Accu los, internet verbinding , uitlezen, echter zonder resultaat. Nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week, hele dag, ben benieuwd
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Ik dacht dat mijn Kodiaq van maart 2020 al standaard 4 jaar garantie vanuit de fabrikant had, maar aangezien jouw garantie nog loopt tot oktober dit jaar, doet die discussie er eigenlijk ook helemaal niet toe…
 

erto171

Actief lid
@hemi24
Of het iets met de garantie te maken heeft weet ik niet, maar voor alle zekerheid. Uiteindelijk heeft de dealer zelf aangegeven dat er een nieuwe gratis update is die je zelf niet kan implementeren en die zou de eerdere kleine problemen gelijk oplossen .
 

hemi24

Forumguru
@erto171 : Hoe oplossen van kleine problemen tot een nieuw groot probleem kunnen leiden…
Zou me niet verbazen als ze uiteindelijk zullen overgaan tot het uitwisselen van je multimedia-systeem…
 

erto171

Actief lid
Na long-life beurt en systeem update Amundsen werkt het navigatiesysteem niet meer. blijft hangen in "navigatie wordt opgestart" dealer weet niet waar het aan ligt.
.......
27 september 2022 software opnieuw geïnstalleerd, alles werkt weer naar behoren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

erto171

Actief lid
27 september 2022 software opnieuw geïnstalleerd, alles werkt weer naar behoren
Na de software update geeft Amundsen nu ook rijbaan begeleiding bij verkeerspleinen en bij op en afritten, ook de blauwe richting borden verschijnen nu vaker en langer rechts onder in het scherm, goede en duidelijke verbetering!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan