Na dik 5 maanden eindelijk de Yeti opgehaald.

octaviaduct

Actief lid
Zo, eindelijk was het dan zover,de in februari bestelde Yeti 1.2 Tsi elegance junglegreen opgehaald.
Hij bevalt erg goed tot nu toe en het zal alleen maar beter worden als ik weer gewend ben aan de auto.
Afgelopen 5 een japanner gereden dus nu moet ik er weer aan wennen dat alles zit waar het bij een linksgestuurde auto moet zitten i.p.v. net andersom.

Even een vraag, er zit een amundsen navigatiesysteem in, de navigatiedata is geladen maar ik heb er geen sd-kaart bijgekregen.klopt dit?

Verder zou er in het serviceboekje een witte sticker geplakt moeten zijn waar alle autogegevens incl.pr codes opstaan, dit is een kopie van de sticker die onder de kofferbakmat geplakt is.
Is dit bij andere nieuw afgeleverde Skoda's/Yeti's ook of hebben jullie dit wel?

Verder wil ik nog wel even melden dat het amundsen systeem in combinatie met de speakers voor en achter wel een geweldig goed geluid geven,dat is echt super voor aan af-fabriek systeem.

Blackokkie2

Forumguru
Afgelopen 5 een japanner gereden dus nu moet ik er weer aan wennen dat alles zit waar het bij een linksgestuurde auto moet zitten i.p.v. net andersom.

Behalve dan dat de tankdop wel aan de verkeerde kant zit.

Blackokkie2

Forumguru
Precies, verkeerde kant dus. Moet je helemaal om de auto heen lopen om te kunnen tanken, dus auto op slot doen, oh dat kan pas nadat je de tankdop open hebt, ondertussen auto leeggeroofd. Fantasie? Nee, heb het van 2 kennissen meegemaakt.

Desperado

Forumguru
Precies, verkeerde kant dus. Moet je helemaal om de auto heen lopen om te kunnen tanken, dus auto op slot doen, oh dat kan pas nadat je de tankdop open hebt, ondertussen auto leeggeroofd. Fantasie? Nee, heb het van 2 kennissen meegemaakt.
In welk land? Zal vast niet hier in NL zijn geweest. Vind het btw best knap dat ze mijn auto leeg kunnen roven als ik nog geen 2 meter verderop ben. Waarbij ik mijn auto toch echt constant in het oog hou.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, rij al sinds maart 2010 Yeti, eerst 1.2 nu 1.4 tsi,
maar wat een heerlijke auto om in te rijden.

om1

Senior Member
Even een vraag, er zit een amundsen navigatiesysteem in, de navigatiedata is geladen maar ik heb er geen sd-kaart bijgekregen.klopt dit?

Amundsen+ (ik neem aan dat je die variant hebt) heeft ingebouwd, voorgeprogrammeerd geheugen. Alleen updates komen (betaald) op SD kaart.

om1

Senior Member
Verder zou er in het serviceboekje een witte sticker geplakt moeten zijn waar alle autogegevens incl.pr codes opstaan, dit is een kopie van de sticker die onder de kofferbakmat geplakt is.
Is dit bij andere nieuw afgeleverde Skoda's/Yeti's ook of hebben jullie dit wel?

In mijn rapid boekje zit in ieder geval de sticker.

Bovenaan Onderaan