Na al die Octavia's maar eens een Fabia :P

NielsW

Lid
Hoi Mensen,

Mijn naam is Niels, ben 25 jaar oud en woon in Berghem samen met mijn vriendin Ellen.
Na al enkele auto's te hebben gereden in een korte tijd (Opel kadett, Mitsubishi Lancer, Fiat Punto) werd het nu eens tijd voor een echte auto.

Ik kwam op het idee doordat een vriend van me die een octavia rijd aangaf dat de Fabia een leuke auto voor weinig geld is.
Zo gezegd zo gedaan en ben nu een Fabia Combi 1.4 50KW Zwart Comfort rijker.

na wat kleine problemen (distributieketting vervangen, lakschade en goor interieur) is de auto bijna af (zal voor de problemen een andere topic starten :tongue:)

Volgende week nog laten polijsten en de schade laten wegwerken en de auto is weer zo goed als nieuw

Tsja, je bent trots op je skoda of je rijd er geen
icon_mrgreen.gif

hier een foto van mijn nieuwe aanwinst :
skodasn7.jpg

mvg,
Niels

EdK

Forumguru
eindelijk een verstandige keuze !!
veel plezier van je bolide en veilige kilometers !!

Gieliovd

Forumguru
Ziet er uit als een mooie wagen, had al even geantwoord op je problemen topic!

In ieder geval hoop ik dat je er veel plezier mee hebt samen met Ellen.

Leuk trouwens, nog een andere jonge Fabia rijder erbij van onder de 30 :tongue: ben zelf namelijk 21.

Moet nog steeds eens een voorstel topicje maken met foto's maar ja.... geen TIJD! en als ik tijd heb is het donker of regent het pijpenstelen.

Jij hebt wat ik nog mis: dakrails!

Ik ben nog altijd ook trots op mijn Fabia. Reken maar op een fikse dosis commentaar op je keuze, maar dat zoeken ze maar lekker uit. Je hebt een prachtkar!

Ik heb ze allemaal al gehoord over de auto...

Moet nog steeds eens een voorstel topicje maken met foto's maar ja.... geen TIJD! en als ik tijd heb is het donker of regent het pijpenstelen.

Geen tijd ????
Je hebt in een maand tijd al 261 berichten gestuurd ! ! !
Ik schrik 's nachts wakker en zie je rode Fabia combi voor me :1761:

NielsW, mooie wagen hoor.
Veel plezier, achterbak is groot genoeg voor jullie tweetjes :545:

Gieliovd

Forumguru
Geen tijd ????
Je hebt in een maand tijd al 257 berichten gestuurd ! ! !
Ik schrik 's nachts wakker en zie je rode Fabia combi voor me

NielsW, mooie wagen hoor.
Veel plezier, achterbak is groot genoeg voor jullie tweetjes :545:

Wat heb jij gedronken vanavond :473: !!

Ja, dat heeft iemand anders ook al becommenteerd, dat ik te actief zou zijn op het forum!

Wanneer post ik nou? Tja, in de pauze op mijn werk, tussen de bedrijven door, in de avond..... Daarnaast druk druk druk!!!

Haha, dat schrikken valt dan wel mee denk ik, mooie wagen :super:

Achterbak moet wel lukken met zijn 2 ja, alleen ben ik dan helaas alleen :icon_smile_dead: en er ligt een enorm 14 inch reservewiel in de bak, gezien er een gastank ligt waar hij eigenlijk hoort.

Zit er b.t.w. serieus aan te denken om zo'n spuitbusje reparatietroep in de auto te leggen in plaats van dat zware en ruimte innemende wiel.

Iemand ervaring mee?

Ik zou de band dan voor de grote trips wel achterin leggen.

NielsW

Lid
Na een lange afwezigheid ben ik weer terug op het forum :)

Maar nu om een andere reden, ik wil mijn Fabia I hoogstwaarschijnlijk gaan inruilen voor een Fabia II combi greenline 1.2.

Ik zal weer veel op het forum rondhangen om de ervaring en opmerkingen van de medeforumers in de gaten te houden :D

Bovenaan Onderaan