Na 3 keer een Fabia Combi nu een.......

Ronbe

Senior Member
Staat erg hoog op zijn pootjes ;)
Een andere reactie verwacht ik ook niet van je. Maar je hebt natuurlijk gelijk. Alle Skoda's staan hoog op de poten. Echter tijdens de proefrit viel me het volwassen weggedrag van de Spaceback op, bijna op het sportieve af. Maar de looks willen natuurlijk ook wat. Na de aflevering en de eerste paar honderd km zal ik beslissen of ik ga verlagen of niet.

Overigens vind ik de politiek van prijzen en optie/accessoire-mogelijkheden tussen Fabia en Rapid niet te volgen.
Ben het helemaal met je eens, meer auto voor minder geld.

Gefeliciteerd goede keuze, ik ga mijn in "corrida red" maandag ophalen.
Vind het erg veel auto voor het geld. Mooie kleur ook dat race blue.
Ik heb zelf zitten twijfelen tussen corrida red, wit en race blue, uiteindelijk heeft mevrouw Ronbe de knoop doorgehakt...

Hetzer

Forumguru
Gefeliciteerd met je nieuwe auto.
En idd de Rapid is in veel gevallen behoorlijk wat goedkoper dan de Fabia

Noord26

Forumguru
Een andere reactie verwacht ik ook niet van je. Maar je hebt natuurlijk gelijk. Alle Skoda's staan hoog op de poten. Echter tijdens de proefrit viel me het volwassen weggedrag van de Spaceback op, bijna op het sportieve af. Maar de looks willen natuurlijk ook wat. Na de aflevering en de eerste paar honderd km zal ik beslissen of ik ga verlagen of niet.

Ben het helemaal met je eens, meer auto voor minder geld.

Ik heb zelf zitten twijfelen tussen corrida red, wit en race blue, uiteindelijk heeft mevrouw Ronbe de knoop doorgehakt...

Zeer complete auto voor dat geld hoor! Standaard pano-dak zelfs.

Waar ik wel voor zou opteren is een climatronic (met gekoeld dashboard kastje). Met een meeprijs van €370,-. In de praktijk werkt dat ideaal tov altijd maar aan de knopjes moeten draaien. En eenmaal aan Xenon gewend wil je dat ook altijd weer. Maar die optie kost €600,- extra (ik vind het dat dik waard). ;)

Ronbe

Senior Member
Zojuist verrast aan mijn verjaardagsontbijtje door mevrouw Ronbe. Ik kan vandaag onze nieuwe Skoda Rapid Spaceback Style Edition gaan ophalen bij de dealer.......
Mevrouw Ronbe heeft met de dealer geregeld dat de wagen op mijn verjaardag wordt afgeleverd. Nu begrijp ik opeens waarom ze aan het pushen was om de zomerbanden erop te leggen, iets wat ik normaal pas eind april doe, en waarom (ze tankt normaal nooit zelf) ze deze week zelf ging tanken er er maar voor €30 ingooide.
Nu snel de auto gaan leegmaken.........

CDK

Forumguru
@Ronbe, gefeliciteerd met je verjaardag had ik je al op de dag zelf in het verjaardagstopic, maar bij deze ook gefeliciteerd met je mooie Rapid Spaceback. Dat heeft je vrouw echt heel leuk geregeld! :thumbsup: Veel plezier in veilige kilometers met je nieuwe ride toegewenst!

@Joske, hij was leuk je woord grapje :)

Bovenaan Onderaan