Na 24 weken eindelijk... De O3C!

Thorgal

Forumguru
Heb net weer even naar je foto's gekeken, snap ook weer waarom ik in eerste instantie voor platin grey had gekozen.
Erg mooi zo, zeker met dat licht

rcFred

Senior Member
@Dennis Nijholt een kale kentekenplaat staat niet ;) Ik was al verschillende dingen aan het proberen, ook 2 stukjes zwart weghalen en dan -SEX- in het midden hebben staan :maakmegek:
@Thorgal ik was aan het twijfelen tussen platin grey en denim blue, toch maar voor sjiek gekozen. Net zoals de arctic green is het met elk weertype een andere kleur.

rcFred

Senior Member
Vandaag een ritje van ongeveer 200km gedaan te hebben met mijn moeder naast me, die de auto ook wel even wilde zien. Ze heeft snel last van haar rug en ik had daarom in mijn O2FL een extra steun mee voor haar rug. Die steun is de hele rit achter in de auto blijven liggen, met de sportstoelen niet meer nodig dus :D
Ook even met de modes gespeeld, er is verschil merkbaar tussen sport en normaal. Wat me ook opviel is dat in de sportmode er geen schakeladviezen worden gegeven in de maxidot, zal vast wel ergens in de boekjes staan... RTFM!
Via de Columbus is erg veel in te stellen, maar wat ik nog niet heb gevonden helaas is de cornerfunctie van de mistlampen uitzetten. Bij mijn O2FL kon je de AFS aan en uit zetten en dat heb ik ook nog niet kunnen ontdekken. Misschien dat de dealer dit wel kan doen aan de kast, al wil ik het verschil wel eens zien op slecht verlichte wegen. Volgende week nachtdienst komt dus goed uit.

TedVlemmings

Forumguru
Hele mooi auto, en ook mooi op de plaat gezet. Ik heb niet zo veel met grijs/zilvere auto's (zijn er zo veel) maar in dit geval ziet het er toch heel fraai uit.

Bakkertje

Forumguru
Mooie foto's en mooie auto!
Het viel me op dat er spatlappen op de O3 zitten, zijn die tegenwoordig standaard?

rcFred

Senior Member
@Bakkertje, die zijn niet standaard. De dealer heeft ze eronder gemaakt. Ik heb met de O2 gemerkt dat het heel wat scheelt aan vervuiling aan de zijkant, ik kom nogal eens wat onverhard tegen.

Bakkertje

Forumguru
Ah oke, geen standaard spatlappen. De wijze heren en dames in Brussel willen dat overigens gaan verplichten in de landen waar bovengemiddeld veel regen valt (ook in NL). Dus wie weet zitten ze er over niet al te lange tijd standaard op...

Wesly

Senior Member
Ah oke, geen standaard spatlappen. De wijze heren en dames in Brussel willen dat overigens gaan verplichten in de landen waar bovengemiddeld veel regen valt (ook in NL). Dus wie weet zitten ze er over niet al te lange tijd standaard op...
Lang leve het ZOAB!

VWim

Forumguru
:thumbsup: Gaaf hoor! Mooie bak.

Het valt me overigens op dat je de achterbank niet kan ontgrendelen vanuit de kofferbak. Ik dacht dat dit standaard was bij de Combi?

rcFred

Senior Member
Dat was kort na de introductie standaard op in ieder geval de EBL, maar met de prijslijst van juni was dat verdwenen en alleen in een pakket te krijgen. Maar met het dynamic pakket heb je dan een probleem, die achterbank zou er niet geschikt voor zijn. Ik heb vorige week wat groots mee moeten nemen en miste het niet, gewoon ouderwets via de achterdeuren plat gooien.

Bovenaan Onderaan