Na 14 jaar peugeot 206 hdi, 1.4 Nu Octavia? Ivm gezinsuitbreiding.

feestbeestzaandam

Senior Member
Goedenavond.
Even voorstellen.
Ik ben Hans en ivm gezinsuitbreiding ben ik op zoek naar een goede betaalbare gezinsauto.

Ik ben bijna 41 jaar oud, bijna 14 jaar getrouwd, woon in zaanstad en sinds 5 weken een dochtertje.

1 uur voor de bevalling met auto in de sloot beland en dus hard op zoek naar een nieuwe auto.

Bij het zoeken daarnaar kwam ik dit forum tegen en heb de info dankbaar gebruikt.
 

Japanese Power

Donateur
Ha Hans,

Welkom op ons forum en nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Zeg je betrouwbaar en gezinsauto, zeg je Skoda. Succes met je zoektocht!

Johan
 

CDK

Forumguru
Welkom en gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! In de sloot belanden met je auto is iets wat je niet wil....
 

bobbl

Forumguru
Welkom en gefeliciteerd met de kleine, zoek je een ruime Skoda, ga dan voor een SuperB:jaja:
 
Laatst bewerkt:

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Ha, herken het gevoel een beetje (al ken ik de omstandigheden/reden van jouw ongeluk natuurlijk niet).
In de weken voordat ik voor het eerst vader zou worden, maakte ik ook een aantal vreemde zaken mee. Met als hoogtepunt (of dieptepunt....) die keer dat ik met mijn VW Transporter op een parkeerterrein moest remmen voor een auto die voorrang had. Ik trapte de rem in, maar de auto rolde zo door, dwars door de slagboom welke het parkeerterrein afsloot. Volledig in de war waarom de auto niet stopte, keek ik naar mijn rechtervoet, waarmee ik nog steeds het koppelingspedaal dwars door het schutbord probeerde te trappen :banghead: De auto had ik inmiddels al tot stilstand gekregen met de handrem.
Bizar, in mijn 25 jarige rijbewijs periode met zo'n kleine miljoen kilometers nog nooit eerder meegemaakt en ook daarna nooit meer........het doet blijkbaar rare dingen met aanstaande vaders :D

Maar........gefeliciteerd en welkom :thumbsup:
 

JeSko

Forumguru
Een dochter krijgen, het is wat voor een man, ik heb er ook eentje van nu 2 maandjes jong. Gefeliciteerd met de dochter Hans! En welkom op dit juweel van een forum.

En zoek je ruimte, de Octavia en SuperB zijn toppers, maar afhankeljjk van hoeveel ruimte je zoekt kan zelfs een Fabia Combi al ruim voldoen, dat hangt van jezelf af.:jaja:
 
Bovenaan Onderaan