MySkoda 'stuur route naar auto' komt niet aan

michelangelo

Senior Member
Net 2x achter elkaar het systeem gereset, verzonden routes komen nog steeds niet in de auto aan.. iPhone App is bijgewerkt maar ook dan niets.

Mijn auto is altijd online gebleven, routes komen alleen niet aan. Verder geen storingen of zo. We hebben dus diverse issues..

Heb wel weer skoda punten verdiend, joy..

jesse_s93

Forumguru
Ik had afgelopen vrijdag voor vertrek een route naar de auto verzonden. Bijna op plaats van bestemming (na ruim een uur), kwam de notificatie of ik nog naar de bestemming wilde navigeren :ROFLMAO: ik zoek het voorlopig gewoon even handmatig op als ik niet naar een bekende bestemming hoef.

michelangelo

Senior Member
OPLOSSING:

Na whatsappverkeer met Skoda NL wat dieper onderzoek gedaan naar de privacysettings van hoofdgebruiker, die stond op data delen. Even op strikt privaat gezet, navi herstarten, allerlei meldingen van geen internet etc, nadat navi is opgestart privacysetting hoofdgebruiker teruggezet van strikt privaat naar volledige data delen en daar komt opeens de route vrijwel direct in auto aan.

EdwardP

Actief lid
Ik heb mijn Columbus systeem twee keer gereset en nu komen de routes ook weer binnen. Inclusief de routes die ik een paar weken geleden al doorgestuurd had.

red2003

Actief lid
Ik heb een skoda app en een amundsen. Gisteren geprobeerd een route door te sturen, kreeg de route vandaag op het scherm als melding… beetje laat.
Verder heb ik ook problemen met de waze navi, de laatste tijd steeds offline kaarten in het beeld, echter met 1 keer de wifi uit en aan te zetten op mijn iphone is het probleem weer verholpen. Voor de laatste waze update had ik dit probleem niet.
Maar als dit alles is, er zijn ergere dingen op de wereld, toch ?

Bovenaan Onderaan