My skoda

BASIE

Nieuw lid
Hallo iedereen ik zou graag eens van jullie willen weten hoe betrouwbaar My skoda is. Zoals vele lotgenoten moeten wij ook al lang wachten op onze superb .auto werd bestelt op29/04/2016 bij garage verbeke uit roeselare. bij het afleveren van de bestel bon werd gezegd dat we de auto op 17/08/2016 mochten verwachten .maar op my soda stond er niets op .dus op 17/08/2016 geen auto te zien dealer gesproken werd gezegt omdat het een dsg bak was er 6weken bijkwamen ok dan maar wachten tot oktober . weer my skoda checken .niets te zien op my soda het werd oktober geen auto wij terug naar de garage na wat gekielhaald werd mij nog een keer een nieuwe datum belooft met hand op het hart 26/11/2016.dus weer alle dagen my skoda checken niets te zien enkel de besteldatum nu zijn wel 20/11/16 nog altijd niets te zien op my skoda dus weer naar de garage .daar werd ons gezegd dat de auto woensdag klaar is en zal worden verstuurd naar België maar daar is weer op my skoda niets van te zien dus mijn vraag hoe werkt my skoda nu werkt het wel heeft er iemand positiefe ervaring mee
 

gdisselkoen

Forumguru
Hallo iedereen ik zou graag eens van jullie willen weten hoe betrouwbaar My skoda is. Zoals vele lotgenoten moeten wij ook al lang wachten op onze superb .auto werd bestelt op29/04/2016 bij garage verbeke uit roeselare. bij het afleveren van de bestel bon werd gezegd dat we de auto op 17/08/2016 mochten verwachten .maar op my soda stond er niets op .dus op 17/08/2016 geen auto te zien dealer gesproken werd gezegt omdat het een dsg bak was er 6weken bijkwamen ok dan maar wachten tot oktober . weer my skoda checken .niets te zien op my soda het werd oktober geen auto wij terug naar de garage na wat gekielhaald werd mij nog een keer een nieuwe datum belooft met hand op het hart 26/11/2016.dus weer alle dagen my skoda checken niets te zien enkel de besteldatum nu zijn wel 20/11/16 nog altijd niets te zien op my skoda dus weer naar de garage .daar werd ons gezegd dat de auto woensdag klaar is en zal worden verstuurd naar België maar daar is weer op my skoda niets van te zien dus mijn vraag hoe werkt my skoda nu werkt het wel heeft er iemand positiefe ervaring mee

@BASIE Je verhaal is erg moeilijk te lezen. Begin eens om je verhaal te voorzien van de juiste interpunctie. Een punt direct na een woord, dan een spatie en dan het begin van de nieuwe zin en het eerste woord beginnend met een hoofdletter. Ook hier en daar ven komma gebruiken kan het verhaal een stuk leesbaarder maken.

Los daar van, begrijp ik je vraag niet goed. Wat is nu je probleem met de My Skoda site?
 

BASIE

Nieuw lid
Sorry voor de wat moeilijke vraag.
De vraag is eigenlijk of er mensen waren die goede reacties hebben met my skoda.
 

gdisselkoen

Forumguru
Sorry voor de wat moeilijke vraag.
De vraag is eigenlijk of er mensen waren die goede reacties hebben met my skoda.
Ik neem aan dat je goede ervaringen bedoeld? In dat geval, die heb ik, want in Nederland stelt het weinig voor. Je kunt er niet veel me, je hebt er niet veel aan. Maar dat is de functionaliteit die geboden wordt.
 

dirkske71

Nieuw lid
@bassie, werkt alleen voor particulieren... bij mij werkt het niet... kleine tip, via de app. Kan je een bericht sturen naar de invoerder, heb ik ook gedaan en had binnen de 24u reactie. Mss daar eens informeren of je verha doen. Succes.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
 

ugeken

Lid
Dit werkt ook voor leasewagens :wink:. Als de wagen geproduceerd werd, zal je eerstdaags de status wel zien veranderen op My Skoda.
 
Dit werkt ook voor leasewagens :wink:. Als de wagen geproduceerd werd, zal je eerstdaags de status wel zien veranderen op My Skoda.

Klopt! Neb daarnet myskoda gechecked. Hoewel de dealer zei dat het voor leasewagens niet mogelijk was, bleek nu plots mijn superb door hen toegevoegd als ziJnde "in bestelling" als je dan doorklikt verschijnt besteldatum 11/06/2016 en dan productiedatum 12/11/2016 en vermoedelijke leverdatum 19/11.
Dat laatste is voorwaardelijk volgens my skoda. Klopt ook. Dankzij leasefirma mag bibi wachten tot 1e week januari.
 

Bart04

Lid
Hallo,

Hebben jullie enig idee hoe je de status van het voertuig kunt volgen op de My Skoda website ?

Wij hebben dinsdag een New Superb Combi besteld en ik zou nu graag kunnen volgen wanneer het voertuig in productie gaat en dergelijke. Heb een My Skoda account aangemaakt met het e-mailadres dat opgegeven werd bij de bestelling. Heb ook van de dealer het bestelnummer gekregen en dit proberen in te geven bij unieke code maar dit klopt niet volgens de site.

Alvast bedankt voor jullie hulp !
 

Noord26

Forumguru
Hallo,

Hebben jullie enig idee hoe je de status van het voertuig kunt volgen op de My Skoda website ?

Wij hebben dinsdag een New Superb Combi besteld en ik zou nu graag kunnen volgen wanneer het voertuig in productie gaat en dergelijke. Heb een My Skoda account aangemaakt met het e-mailadres dat opgegeven werd bij de bestelling. Heb ook van de dealer het bestelnummer gekregen en dit proberen in te geven bij unieke code maar dit klopt niet volgens de site.

Alvast bedankt voor jullie hulp !
Een fatsoenlijke dealer zou je op de hoogte moeten houden van het moment van tekenen tot afleveren. Dus ook als er tussendoor iets veranderd in tijdsplanning.

Hierdoor al 1x een auto laten staan, omdat men 8 weken later af gepland afleverde. In eerste instantie werd er verwezen naar de kleine lettertjes op de achterzijde van formulier. Maar had expliciet overeen gekomen als de aflevering 1 maand later was als in eerste instantie opgegeven, en wij hiervoor niet op de hoogte waren gesteld, de verkoop vanuit onze zijde zonder enige vorm van kosten geannuleerd kon worden.

Toch best leuk om een telefoontje te krijgen van de een dealer die vrolijk nieuws wil brengen per telefoon en hem dan wijs op de koopovereenkomst met het daarin expliciet opgenomen gedeelte. Nooit meer iets van vernomen na dat telefoontje. Geen sorry of mogelijk tot een oplossing te komen. Niet het bezoeken waard een dergelijke dealer. Helaas hoor ik steeds vaker vergelijkbare verhalen sinds ik wat actief ben op dit forum.
 

Bart04

Lid
@Peter-036 Dankjewel, het is een schitterende wagen en zo een mooie uitstraling :-)

Ik zal me zeker eens voorstellen in het daarvoor bestemde topic.

Ik denk wel dat de dealer deze al doorgegeven heeft aangezien ik een getal van 6 karakters heb gekregen van hem, dat hij kreeg toen hij de wagen bestelde. Maar weet niet hoeveel tijd hiervoor nodig is natuurlijk. Is de eerste nieuwe wagen in mijn 22 jarig bestaan :-)
 
Bovenaan Onderaan