My Skoda Octavia RS

Jee13

Forumguru
@MartijnVRS de skirts zitten met zelftappende parkers in dorpel

De onderlip is gemonteerd met boutjes met borgmoertjes

De rieger diffusor had ik al.
 

s-line

Forumguru
:nailbiting: No go voor mij, gaten boren in mijn dorpels!
Ik had op mijn Octavia 2 RS golf gti zijskirts pas gemaakt, dat stond toch het mooist
 

Jee13

Forumguru
Stickers & Logo's......

540.jpg


540.jpg
 

Jee13

Forumguru
Maxton

Superskoda verkoopt ook maxton, maar noemt deze DTM

Zijskirts heb ik wel bij superskoda vandaan, ze trekken het stickertje van maxton eraf, maar een deel blijft wel zitten, dat viel me op.

De verzendkosten van spoilerlip zijn mega dus heb ik hem in NL besteld via een Maxton dealer en dan zit het orginele stickertje er wel op.
 
Heb al je modificaties bekeken vanaf den beginne op pagina 1, echt heel gaaf hoe jij de Octaaf naar je eigen stijl hebt gepersonaliseerd! :)
 

Jee13

Forumguru
Donderdag kreeg ik ook pakketje van Superskoda/Kopacek binnen

Gisteren maar even gemonteerd en vandaag met hulp van mijn zoon de zomervelgen eraf gehaald, afgelopen week was er alweer gepekeld hier in de buurt.

Fijn dat mannetje sterker en groter wordt nu (181cm en 15 jr ondertussen)
Velgen liggen hier altijd op zolder opgeslagen, hij heeft er 3 naar beneden getilt en ik 1:D

540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg
 

EdK

Forumguru
Fijn dat mannetje sterker en groter wordt nu (181cm en 15 jr ondertussen)
Velgen liggen hier altijd op zolder opgeslagen, hij heeft er 3 naar beneden getilt en ik 1:D
Tsja dat is een uitleg, maar kan het ook niet zo zijn dat papa wat ouder begint te worden en wat trager en zijn krachten kwijtraakt...??? :D
Denk dat zoon zich daar nog meer in kan vinden..:deuk:
 

BramVRS

Forumguru
Ziet er heel gaaf uit. Heb je bepaalde folie op je voorruit zitten? Lijkt of er een soort paarse waas overheen zit?
 
Bovenaan Onderaan