my skoda fabia2012

fabiadriver

Nieuw lid
hallo iedereen bij deze wil ik hier al effe de skoda tonen
heb deze exact 2 weken en hij is ondertussen verlaagd en velgen onder en bij deze wil ik hem toch al een tonen

457555_10150741269334014_841999013_9380854_70338758_o.jpg

geef gerust jullie mening

vooraan staat deze ondertussen nog iets lager
dit is al effe een spy pic ik ga er eens deftige foto's van maken en deze post ik hier dan wel nog eens ^^

Chatslet

Forumguru
Die velgen komen wel erg ver naar buiten toe. Ben je niet bang dat die, doordat de auto verlaagd is gaan aanlopen als je de auto zwaar belaad?

Race Eend

Forumguru
Ziet er super uit zo de fabia!

Wat betreft de verlaging, opvallend altijd om te zien dat de Belgen de wagens extreem plat leggen, terwijl de wegen in België veel slechter zijn dan in Nederland, ik vraag me wel eens af of je vullingen blijven zitten in je kiezen op die wegen, begrijp me niet verkeerd het ziet er prachtig uit en ik rij zelf ook een aardig verlaagde auto!

Skoody Boo

Actief lid
Ik zie dat in Belgie de active met tsi 105 pk gaat voor 13520.
De GoPlus met 70pk gaat voor 12244.

Dat scheelt 1276 euro.... Woon je in een land waar het verschil ZO klein is, en dan laat je nog die motor liggen. Begrijp ik niet. Ik zat in Nederland vast aan de Ambition-uitvoering om aan die motor te komen.

Noord26

Forumguru
Geweldig om te zien. Doet mij denken aan een vakantie op de Antillen. Hoe oud of standaard een auto ook is er moeten grote velgen onder..

Ik zie geen meegepoten deurklinken, spiegels, standaard halogeen koplampen en de kleinste motor die leverbaar is. Maar wel enorme velgen!

:worshippy:

piair1982

Forumguru
En dat is logisch. Er wordt gekeken naar wat goed verkocht wordt. Daarop baseert de importeur voor elk land zijn modellen beleid.

On topic. Mooie faab!

fabiadriver

Nieuw lid
thx mannen voor de reactie's
wat betreft de motor en uitvoering ik heb in de go plus alles wat ik wou als ik de tsi had gepakt en daar de uitrusting die bijna gelijk is met de go plus dan komt het mij een pakje duurder uit dan 1276euro :-) geloof mij ik heb de berekeningen gedaan gewickt en gewogen

+ kwa belastingen en verzekering komt dit mij goedkoper uit dan de tsi + ik woon +-3km van men werk enige verre kilometers die de wagen af en toe eens doet is hier en daar een meeting dus ik heb genoeg aan die 70pk ^^ ben ook een zeer rustige chauffeur dus heb meer dan genoeg met die 70pk

de velgen zijn maar 17 inch als ik een kleindere velg pak heb ik teveel wielspatie tussen band en wielkas en dat wil ik niet :-)

hij loopt achteraan ook niet aan door behulp van bumpstops :-) maar heb idd in gedachte de achterste velgen de smallere velg randen te steken zodanig dat bumpstops er af kunnen en dan kan hij achteraan nog beetje zakken ^^ de wegen in belgie zijn idd slecht maar als je beetje let op waar je rijdt en hoe dat maakt al groot verschil

Skoody Boo

Actief lid
Aha.

Ik kan er aan toevoegen dat bij een afstand van 3 km de tsi toch niet uit de verf komt, en dus heb je gewoon een hele goede keuze gemaakt.

Bovenaan Onderaan