My SkdSprb

Antera

Donateur
Beetje laat maar je auto op MIVW gespot en kan niet meer zeggen niks meer aan doen. Is meteen af. :thumbsup:

Thnx ! Spijtig zo op elkaar gestampt maar bon we stonden er ! :D

Er komen nog een paar kleine updates maar is voor Saarbrücken volgend jaar :) of misschien expo torino 2015 :-) als het werk en sparen mee zit :tongue:

turboturbo

Forumguru
Stoer zeg, een chick met zo een (liefde voor getunede) wagens! :jaja:

Die Golf is ook leuk. Bij ons in de straat staat er ook een, een grijze
1990 GOLF CL 40KW U9 'manhattan' uitvoering op BMW spaakvelgen, die zo dicht op de grond ligt dat een mier vrezen moet voor z'n leven als hij onder de auto door de straat wil oversteken :D

Het zou me niet verbazen als die dude ook naar events gaat want die Golf staat er snaarstrak bij, op de verlaging en velgen na origineel.:dankje:

Laatst bewerkt:

Skodatek1

Forumguru
@Skdsprb : Heb niet gezegd dat jij een 'pussy' bent, maar als ik air zou hebben en ik kom zo een fucking drempel tegen, geloof me dan gaat ie echt wel omhoog ;)

@Skdsprb : Heb niet gezegd dat jij een 'pussy' bent, maar als ik air zou hebben en ik kom zo een fucking drempel tegen, geloof me dan gaat ie echt wel omhoog ;)
Tgoh ja heb me voor de moment nog maar twee keer omhoog gezet omdat ik ijzer aan het schuren was :tongue: en anders was de wagen een Weegschaal. Maar voor de kleintjes nee.. En ook je weet nooit of er een anonieme wagen achter je rijdt, bij ons is dat toch de hel :( :tongue:

• Leuk
Waarderingen: CDK

Skodatek1

Forumguru
Ongeduldig als de pest sommige bestuurders als je langzaam over een drempel rijdt, ik weet het...hier in NL net zo :banghead:

Skodatek1

Forumguru
Ik weet wat ze bedoelde met 'anoniem' betrof ook mijn ervaring t.a.v. drempels ;)

Hopen we maar voor haar dat ze niet zo een achterlijke 'verrader' achter zich heeft, als ze onverhoopt toch omhoog moet.

• Leuk
Waarderingen: CDK

peterrapid

Forumguru
Ja België is *ut op dat vlak, begrijp niet dat je op een motorfiets alles mag veranderen zonder keuring zonder iets en niemand zegt iets maar iets professioneel veranderen aan je wagen geeft je zo een massa problemen ... België zeker ?

Skodatek1

Forumguru
Wat dat betreft is het NL lekker makkelijk.
In Duitsland moet je ook elke kleine verandering 'eintragen' anders krijg je fikse boetes.

In Oostenrijk bijv. moeten auto's die verlaagd zijn over een balk heen rijden die 11 cm hoog is, kom je er tegen aan is je auto afgekeurd en moet je de auto of hoger zetten of de originele veren er weer onder.
Wat een gedoe, niet normaal!

Bovenaan Onderaan