ManeBrane
Forumguru
Na een week eindelijk de bevestiging, er mag uitgekeken worden naar een nieuwe auto van de zaak.
Eisen waren op zich wel makkelijk. Ik rij al een paar jaartjes auto's van de zaak en meestal uit de VW groep. Van Renault Laguna tot VW Passat en Golf Variant, waarvan de laatste nu een DSG is. Uiteraard wil ik nu niets anders meer, maar je keuze wordt dan wel wat beperkter. Het moest ook een auto zijn die maximaal in de 20% regeling valt, dus bleven er nog 3 merken over:
De Peugeot 308 SW, de Golf Variant en de Skoda Octavia Combi.
Na alles naast elkaar te hebben gelegd qua standaard uitrustingen, assecoires en mogelijkheden, is de keuze gevallen op...... de Skoda Octavia Combi.
Hieronder de (hopelijk) goedgekeurde configuratie:
1.6 TDI 77kW/105pk 7-DSG aut. Elegance Businessline
2. Kleuren en velgen
Lak: Topaz brown metallic
Velgen: Lichtmetalen velgen 18 inch Alaris (alhoewel ik de LM Turini ook top vind)
3. Interieur
Zie Opties en accessoires
4. Opties en accessoires
DAB (Digitale radio ontvanger)
Elektrisch bedienbaar glazen panoramisch schuif-/kanteldak
Elektrisch te openen en sluiten achterklep
Sunset
Verwarmbare voorruit
Elektrische bestuurdersstoel met geheugenfunctie ( advies dealer vanwege rugblessure)
Lederen interieur (achteraf?)
ŠKODA roestvrijstalen dorpellijsten
Verlaging set (af fabriek of achteraf, ligt aan leasemaatschappij)
Heeft iemand nog op- of aanmerkingen, dan verneem ik het graag aangezien ik een dezer dagen gebeld ga worden voor mijn definitieve keuze!
Eisen waren op zich wel makkelijk. Ik rij al een paar jaartjes auto's van de zaak en meestal uit de VW groep. Van Renault Laguna tot VW Passat en Golf Variant, waarvan de laatste nu een DSG is. Uiteraard wil ik nu niets anders meer, maar je keuze wordt dan wel wat beperkter. Het moest ook een auto zijn die maximaal in de 20% regeling valt, dus bleven er nog 3 merken over:
De Peugeot 308 SW, de Golf Variant en de Skoda Octavia Combi.
Na alles naast elkaar te hebben gelegd qua standaard uitrustingen, assecoires en mogelijkheden, is de keuze gevallen op...... de Skoda Octavia Combi.
Hieronder de (hopelijk) goedgekeurde configuratie:
1.6 TDI 77kW/105pk 7-DSG aut. Elegance Businessline
2. Kleuren en velgen
Lak: Topaz brown metallic
Velgen: Lichtmetalen velgen 18 inch Alaris (alhoewel ik de LM Turini ook top vind)
3. Interieur
Zie Opties en accessoires
4. Opties en accessoires
DAB (Digitale radio ontvanger)
Elektrisch bedienbaar glazen panoramisch schuif-/kanteldak
Elektrisch te openen en sluiten achterklep
Sunset
Verwarmbare voorruit
Elektrische bestuurdersstoel met geheugenfunctie ( advies dealer vanwege rugblessure)
Lederen interieur (achteraf?)
ŠKODA roestvrijstalen dorpellijsten
Verlaging set (af fabriek of achteraf, ligt aan leasemaatschappij)
Heeft iemand nog op- of aanmerkingen, dan verneem ik het graag aangezien ik een dezer dagen gebeld ga worden voor mijn definitieve keuze!
Laatst bewerkt: