My Škoda App in de Fabia II

piair1982

Forumguru
Hallo medeforisten,

Vandaag zag ik dat er een actie is om de My Škoda App voor 99 euro in te laten bouwen.

http://www.skoda.nl/mijn-skoda-app

Scheelt nogal als je dit afzet tegen normaal 249 euro.

10 mei wordt ie geïnstalleerd. Zal jullie uiteraard weer op de hoogte houden hoe de app werkt.

Of zijn er al mensen die 'm in hun Fabia II hebben ingebouwd? Zo ja wat is jullie ervaring?

EdK

Forumguru
Al zouden ze me 99 eurie toegeven op deze gadget....

Zou er na 2 weken al op uitgekeken zijn..
Maar goed een ieder zijn speeltjes hoor en hoop gemeend dat je er veel plezier aan gaat hebben..

Canon-Eye

Forumguru
Al zouden ze me 99 eurie toegeven op deze gadget....
Zie ook helemaal niks in zoiets. Waarom zou je extra geld uitgeven om jezelf nóg meer aan de digitale ketting te laten leggen dan toch al bijna onvermijdelijk is? Wie hebben er, buiten de eigenaar, nog meer allemaal toegang tot de data?

Spierings

Forumguru
Of zijn er al mensen die 'm in hun Fabia II hebben ingebouwd? Zo ja wat is jullie ervaring?
Denk dat weinig mensen zijn die dit in hun Fabia 2 inbouwen, je hebt zoizo een Connected Car Module nodig. Deze zit niet inbegrepen in de prijs van €99 en denk dat weinig fabia's standaard hebben...

Lijkt me wel fijn zo'n app om te kijken als je twijfelt of deze op slot staat. Maar zou voor de rest geen meerwaarde zijn..

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Lijkt me wel fijn zo'n app om te kijken als je twijfelt of deze op slot staat.
Tsja of je loopt ff naar buiten naar je wagen , en dan weet je het 100% zeker.....

Zie het zo voor me: De App geeft aan dat de wagen op slot staat.
Je wagen word leeg gestolen omdat hij toch niet op slot stond..... maar de app gaf aan van wel.
Tsja meneer de verzekeringsagent er is dan wel geen braakschade, maar me APP gaf toch echt aan dat hij op slot stond hoor....
Meneer heeft u dat buiten de app melding om nog zelf gecontroleerd ?
Neuhhhh, me app gaf zoals ik toch zei aan dat hij op slot stond !!?

Tsja meneer maar hoe vervelend ook voor U , we gaan niet over tot uitkeren....

En heren dit gaat gebeuren hoor met dit soort gadgets !!
Het blind vertrouwen van mensen met linker handen op de techniek !!
Daar de mens met rechterhanden nog zijn gezond verstand gebruikt omdat die weet dat techniek ook niet feilloos is !

Spierings

Forumguru
Tsja of je loopt ff naar buiten naar je wagen , en dan weet je het 100% zeker.....

Dan moet hij wel voor de deur staan;)

Het gaat er mij meer om die ene keer als ik er per ongeluk niet opgelet heb en te ver van de auto af ben.. vervolgens zit je er over te twijfelen en staat deze meestal toch wel op slot... Heb zoizo niks waardevols in mijn wagen liggen...

EdK

Forumguru
Dan moet hij wel voor de deur staan;)
Tsja waarom ?
Misschien ben ik dan van de oude stempel met twee redelijk rechter handen.
Maar als ik mijn wagen afsluit met de AB dan check ik toch nog altijd of hij werkelijk dicht is... ( deurklink check )

Spierings

Forumguru
En dan komt het nooit voor dat je een beetje haast heb en je niet aan je deurklink check gedacht heb......

Niels83

Forumguru
En dan komt het nooit voor dat je een beetje haast heb en je niet aan je deurklink check gedacht heb......

Het zou mij iig geen 100 euro waard zijn.

Mijn faab is 9 jaar oud wit en GL niet echt een diefstal object. Er liggen wat snoepjes 2 cheap ass zonnebrillen en parkeer bonnetjes in. Als die open staat zou ik er ook niet echt wakker van liggen.

In een auto inbreken is zo makkelijk dat het wel of noet op slot doen nauwelijks zin heeft.

piair1982

Forumguru
Denk dat weinig mensen zijn die dit in hun Fabia 2 inbouwen, je hebt zoizo een Connected Car Module nodig. Deze zit niet inbegrepen in de prijs van €99 en denk dat weinig fabia's standaard hebben...

Lijkt me wel fijn zo'n app om te kijken als je twijfelt of deze op slot staat. Maar zou voor de rest geen meerwaarde zijn..
de module is nu is actie aanbieding. van 249 voor 99. de app zelf is gratis.

Skodiaq

Forumguru
Waste. Of. Money.

Gebruik het na dag 2 al niet meer. En de notificaties die je ontvangen *deuren zijn vergrendeld*, *er is een rit geregistreerd met uw Skoda* enz worden bloedirritant.

dirkie996

Forumguru
Het enige dat er goed is aan die app, dat je kan zien waar je wagen zich bevindt. Dat is een detective uitgespaard, om je partner te controleren op overspel, als die op stap is met je wagen. :maakmegek::deuk:

En, wat zeggen jullie er nu van na een paar weken gebruik? Zitten er leuke functies in buiten de ritregistratie, of is het vooral leuk speelgoed?

piair1982

Forumguru
verbruik is een sport geworden, verder gewoon leuke gadget. Ik vind het de 99 euro waard. Maat kan mij voorstellen dat sommige mensen het er niet aan uit willen geven.

Bovenaan Onderaan