Columbus Muziek kwaliteit Greenline icm Columbus.

Mark2Go

Nieuw lid
Sinds afgelopen vrijdag ben ik in bezit van de O3 icm met de Columbus. Het is een super systeem alleen vind ik dat er nogal veel verschil in muziek kwaliteit zit. Dit is vooral te merken tussen de bronnen en vooral in de DAB+. Soms is de kwaliteit ver boven verwachting maar soms ook erg vlak. (Vooral wanneer de muziek zachter staat).
Zijn er nog instellingen buiten de bass, midden en hoge tonen en de fader die ik heb gemist?

En zijn er mensen die al ervaring hebben met het inbouwen van een subwoofer in deze uitvoering?
Vooral de canton woofer lijkt ideaal omdat deze niet in de weg lijkt te liggen.
 

Mark2Go

Nieuw lid
Nee dat topic had ik nog niet gezien alleen wil ik het liefst met bestaande onderdelen werken omdat het een lease is. :)
 

ertromp

Forumguru
Dan zul de Canton subwoofer als een los onderdeel moeten gaan bestellen en zelf of laten monteren
 

JeroenV

Nieuw lid
Ik heb een infinity Basslink die ik erin ga bouwen. Rij nu een Lexus CT200h met ook een mooi systeem erin. Dus de lage tonen moeten er ook weer in komen !!
 

stradje

Actief lid
Ook ik heb een Greenline lease auto. Ook ik zou graag de kwaliteit wat op willen schroeven indien mogelijk.
Hier idem. Maar ik moet zeggen dat het wel beter is geworden toen ik bij de audio-instellingen het geluidscentrum wat meer naar achteren heb verplaatst. Net of die extra boxen achteren toch van wat betere kwaliteit zijn.
 

jellemeer79

Actief lid
@King Catan nee Greentech is 20% auto met 105pk moter en Greenline is 14% auto met 110pk moter.

HELAAS is Canton niet standard noch als optie beschikbaar voor de Greenline, al moet ik zeggen dat ik me er niet zo aan stoor. Ik kom van een Fabia Swing radio dus Greenline Columbus is een stap vooruit zeker in functionaliteit en bedieningsgemak.
 

King Catan

Nieuw lid
@King Catan nee Greentech is 20% auto met 105pk moter en Greenline is 14% auto met 110pk moter.

HELAAS is Canton niet standard noch als optie beschikbaar voor de Greenline, al moet ik zeggen dat ik me er niet zo aan stoor. Ik kom van een Fabia Swing radio dus Greenline Columbus is een stap vooruit zeker in functionaliteit en bedieningsgemak.

Ik heb een Greentech 1.4 benzine 140 pk 20% bijtelling besteld. Standaard met Cantonsoundsysteem. Dit is een Elegance Buss. line
 

Remakil

Forumguru
Nee dat topic had ik nog niet gezien alleen wil ik het liefst met bestaande onderdelen werken omdat het een lease is. :)
Je doet een eigen uitgave en als je lease er op zit, bouw je het uit en zet je het over in je volgende auto...

Zo zal het bij mij gaan... ;)
 
Bovenaan Onderaan