Move and Fun vraagjes

Alexander68

Senior Member
zo sinds vrijdag een skoda citiogo edition uit 2015 . via dealer een skoda move and fun erbij geregeld,

Staan wat oude kaarten op...kuch kuch maar die kan ik upgraden , dat had ik gedaan met vooruitbetaling (nog niet overgemaakt ) maar ontdekte dat dit ook via pay pal kan.. dat was sneller geregeld.

Keurig betalings gegevens ontvangen met verzoek binnen 7 dagen over te maken , dan krijg ik als ze het ontvangen hebben een link of code om te downloaden !

Kan ik deze nu gewoon negeren door niet te betalen en dan opnieuw Europa kiezen en betalen met PayPal met gelijk downloaden erbij ?

Verder kon ik radio logo's downloaden (via refresh en dan gratis downloads ) maar zie er niks van als ik radio kies... hoe stel ik dat in ?

En (ik begin er nog niet aan , heb wel gebookmarkt) het logo kiezen krijg ik dat als ik hem naar fabrieksinstellingen zet ??

Dan nog een vraag ... je kan iets met blue motion rijden doen , dat geld echter alleen voor de eerste eigenaar zegt het apperaat... kan ik dat resetten en alsnog dat krijgen ?

van de week maar eens de auto lenen en kijken hoe hij rijdt tot nu toe nog geen kans voor gehad .... :(

Groeten Alexander
 
Bovenaan Onderaan