Mountainbike meeting

Jee13

Forumguru
Vanmorgen had ik met Bas @Baphi afgesproken met de MTB in Dorst

Hebben heerlijk paar rondjes daar gereden en wat gekletst, zeker voor herhaling vatbaar.
Met het passatforum is er in het verleden een keer een racefietsdag georganiseerd met wat members en na overleg met Bas vandaag leek het me leuk eens te kijken of er leden hier zijn die dit ook zien zitten.


Nu weet ik dat er op dit forum ook een aantal bikers zijn

Ik wil evt voor beginnende bikers een clinic opzetten met wat vaardigheidstraining.

Ik hoor graag jullie reactie en evt ideeën

Via onderstaande link wat informatie over de route, een andere route is ook mogelijk natuurlijk.
http://www.mtb-dorst.nl/
 
Laatst bewerkt:

Jee13

Forumguru
Ik kom ook regelmatig in zomermaanden in ardennen, dus liggen ook mogelijkheden elders
 

SuperBartje

Forumguru
Dorst is me wat ver weg. Ik ben net terug van een rondje Gieten-Gasselte. Mocht er iemand een keer mee willen in deze regio laat het gerust weten. Nu gauw verder kijken naar het veldrijden.
 

Jee13

Forumguru
mooie winst zojuist door vd Poel in Hoogstraten:dankje:

Als alle bikers die dit wat lijkt een reactie geven, kunnen we inventariseren
 

RefleCs

Forumguru
Lijkt mij zeker wat alleen moet ik wel eerst mijn fiets weer repareren en even wat aan mijn conditie gaan doen ;)
 
Klinkt leuk . Als er uiteindelijk 2 groepen kunnen gevormd worden. , langzaam en snel :deuk:.
Het lijkt mij ook leuk , alleen zit ik ook met mindere conditie en een old school MTB
 

StefanN

Forumguru
ef84646b90d7e4347520da4bcde1eb5a.jpg


Zit er al iedere dag op voor woon/werk
 

Baphi

Forumguru
Goed bezig @Jee13 !!! Een meer centrale (hoewel centraal een rekbaar begrip is :pieker:) route kan natuurlijk ook gekozen worden. Op de utrechtse heuvelrug ligt een flink aantal hele mooie routes, zoals amerongen, leersum, austerlitz, etc.
Ik woon in het midden van NL dus voor mij maakt het niet heel veel uit!

Op deze site staan alle vaste gepeilde routes van NL. Genoeg keuze!!

Ik wil veel trainingskilometers maken, omdat ik eind september als "weekend hero" mee ga fietsen tijdens Duchenne Heroes. Dat is een 7-daagse (elke dag 100km!!) ATB-tocht van Duitsland via België naar Nederland met als doel om geld in te zamelen voor onderzoek naar de spierziekte Duchenne. Ik rijd de laatste twee dagen mee met team sTeun. We rijden met elf rijders twee dagen 100km/dag. Mocht je dit goede doel willen steunen, kijk dan even op mijn duchenneheroes-pagina! (einde spam-bericht :D)
 
Bovenaan Onderaan