Motortocht Skoda-rijders ??

Okki

Forumguru
Voor de liefhebbers: zaterdag 19 april organiseert mijn motorgarage i.s.m. een motorclub uit Dordt een toertocht. Je rijdt individueel of als je wilt in groepjes. Kosten: gratis, met een kop koffie en soep na afloop.

Interesse: stuur mij een mailtje (pm-etje) met je naam, adres, woonplaats en kenteken en ik meld je aan. Kan ook bij aanvang: inschrijven vanaf 09.00 uur. Lengte rit 125 km door West -Brabant. Kijk voor adres op www.bertlanser.nl

:489:

Okki

Forumguru
Nou, ik dacht dat er ook heel wat motorrijders bij dit forum zaten, maar dat valt weer vies tegen :ahum:

Ik weet alleen (sinds kort) dat Nemo rondjes draait op een motor - maar ze beperkt zich daarbij tot een redelijk afgesloten parkeerterrein, als ik me goed herinner ...

(Sorry, ik mocht vroeger van m'n vader niet eens een bromfiets, laat staan dat ik ooit aan een motor gedacht heb!)

octaviabas

Senior Member
helaas, kan niet niet.
morg... uuh vandaag langs de spuiter en daarna de audio inbouwen

maare , als je hem morgen toch spreekt..
"We zouden U graag welkom heten op de website van Bert Lanser,
maar helaas ondersteund Uw browser deze website niet!
Download hier gratis Internet Explorer,
zodat U onze site wel kunt bekijken.
"

Staat verkeerd om, moet volgens mij zijn .. "onze website is niet geschikt voor uw browser. dit moeten wij nog aanpassen"
:D

Exciter

Administrator
Ik heb besloten nooit een motor te gaan rijden. Gezien mijn adrenaline niveau bij dat soort bezigheden is het verstandiger om voor het leven te kiezen.
Op een MTB doe ik al gek genoeg...

Okki

Forumguru
maare , als je hem morgen toch spreekt..
"We zouden U graag welkom heten op de website van Bert Lanser,
maar helaas ondersteund Uw browser deze website niet!
Download hier gratis Internet Explorer,
zodat U onze site wel kunt bekijken."

Staat verkeerd om, moet volgens mij zijn .. "onze website is niet geschikt voor uw browser. dit moeten wij nog aanpassen"
:D

Ok, welke webbrowser gebruik jij? Ik zal het hem dan doorgeven!

Voor alle andere: ik begrijp het wel, maar er kwamen in het draadje "wat is jou andere auto" veel motoren voorbij. Maar gezien het aantal reacties op de Skoda meetings had ik al het idee dat er niet veel reactie zou komen. No hard feelings! :aangenaam:

Ik ben overigens ook lid van het motorforum TDM-TRX, vandaar mijn enthousiasme!

Wat mij betreft: een slotje hierop!

nemo

Senior Member
Ja ik wil natuurlijk errrrrg graag mee met die motortocht! Maar ik mag alleen maar naar-, op, en van de parkeerplaats rijden!

Gieliovd

Forumguru
Ik heb dit hele aanbod gemist!

Nouja ik kom het huis ook pas weer net in. Ik heb de hele dag gedaan over het reviseren van mijn voor en achterremmen voor mijn motor.

Was het leuk?

Vacaro

Senior Member
Ben motorrijder geweest in 1990, en hoop dit in 2008 of 2009 terug te worden.
Hangt beetje van budget en van hobby van zoon af (jumping met paard).
Moet budget verdelen tussen deze twee.

EdK

Forumguru
Ben motorrijder geweest in 1990, en hoop dit in 2008 of 2009 terug te worden.

Tja, klinkt me bekend in de oren !!
Ben motorrijder geweest van 1984 t/m 2002
En eerste 15 jaar zomer en winter rijden behalve met ijzel niet, dan bleven we thuis !
Tja daarna maar eens het autorijbewijs gehaald en een bedrijfswagen gereden en nu dus Skoda als prive vervoermiddel !
Maar het blijven 2 wielen teveel !! Het is dat ik die 4 nodig heb vanwege privesfeer maar anders zat ik nu nog op de 2 wielen en de 4 puur voor zakelijkverkeer !!

Maar indien beide weer financieel mogelijk zijn dan komen die 2 wielen gemotoriseerd er weer bij !!
Want eenmaal met dat virus besmet !!! Geen enkel geneesmiddel krijgt deze besmetting meer uit je vandaan !!!

Bovenaan Onderaan