Motorkap gasveren

Blackokkie2

Forumguru
51yFqdrfY1L.jpg


Foto op het net gevonden.
 

EdK

Forumguru
Welnee joh hoe kom je erbij !!

dit is niet een forum maar het skodaforum !!!! pfffff die gelderlanders ook
 

Joske

Forumguru
Welja... Die hebben vast ook al zo een project gedaan bedoelde ik...

Heb nu geen pc bij de hand, anders had ik je vast wel al zen linkje bezorgd :pieker:
 

EdK

Forumguru
Ach engels lees ik net zo makkelijk hoor, allen begrijp het niet altijd volledig....

Maar na een goed engels ontbijt spreek ik het altijd meteen een stuk beter
 

Desperado

Forumguru
Ik mis een zoekfunctie....ondertussen wel uitgevonden dat het benodigde nummer van Milotec 424/05 is.
Zou verwachten dat van een Golf 4 of een Bora hetzelfde zou zijn, maar volgens de webshops helaas niet en het gokken doe ik ook maar niet. Dus ik denk dat ik volgende week maar eens de sloper hier in de buurt ga bezoeken en anders eens bellen met Broekhuis of van de Ven.
 
Ziet er goed uit. Simpel te monteren ook. Mocht er idd besteld gaan worden, wil ik ook wel meedoen voor een setje. 18,50 euro is niet veel voor een handige update :thumbsup:
 

Kippie-style

Forumguru
Ik mis een zoekfunctie....ondertussen wel uitgevonden dat het benodigde nummer van Milotec 424/05 is.
Zou verwachten dat van een Golf 4 of een Bora hetzelfde zou zijn, maar volgens de webshops helaas niet en het gokken doe ik ook maar niet. Dus ik denk dat ik volgende week maar eens de sloper hier in de buurt ga bezoeken en anders eens bellen met Broekhuis of van de Ven.

Van het weekend polijst ik een r32 die heeft ze ook kan wel ff checken of het past.
 

Desperado

Forumguru
Heul goedkoop :deuk:
Voor een setje minder als één losse die hier in webshops worden aangeboden voor de andere types.
 
Bovenaan Onderaan