Motorkap dempers ( o.a. van aliexpress)

catch me

Forumguru
Weet iemand de lengte van de motorkap dempers, o.a van aliexpress om de motorkap omhoog te houden, Zag iets staan van 46cm, neem aan dat dat de gehele lengte is. ( hart-hart bol )
Gelezen dat van een passat ook passen?, welk type ?
Heb bijvoorbeeld van een golf 4 chrome liggen, zijn van hart -hart bol zeg maar 50cm
ik ben dus benieuwd, hoe dit past, gaat de kap dan goed dicht? of te ver open?
Bij de ali of superskoda dempers, hoe zitten die in gesloten stand zeg maar, weet is lastig te zien met de motorkap dicht, maar...
 

brepus13

Forumguru
In gesloten stand weet ik niet hoe ze zitten. Je kunt altijd je andere dempers erop zetten en voorzichtig je klep bewegen om te kijken of het werkt.

edit: in gesloten stand meet ik ongeveer 43 a 44 cm uitgeschoven kom ik op 54cm ongeveer.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 46

EdK

Forumguru
Heb ze van Superskoda gehad voor de Yeti en nu op de Fabia.
En ze passen prima met de meegeleverde beugels.
De rubbers die aan de zijkant zitten onder de motorkap , moest ik bij de yeti alleen verwijderen daar de zuigers er toen last van hadden.
Maar met monteren van de beugels moeten de bouten wel los van de motorkap en dan is het wijsheid om even de met stift de plek te markeren van de kap.
En doe het met zijn tweeën, zal niet de eerste keer zijn dat de punt van motorkap openstaand doorzakt op je lak.
 
Bovenaan Onderaan