Motor management brand na vervangen katalysator

Beste skoda rijders :-)

ik heb gisteren een nieuwe katalysator op mijn skoda fabia type 6y2 1.4mpi laten installeren omdat de lammelles kapot waren.

echter ging er tijdens het rijden een motormanagement lampje branden. ik merkte helemaal niks van de storing.

waar kan dit aan liggen? zoiezo had ik dit probleem niet voor het vervangen van de katalysator.

groetjes,
Jamal
 

Joske

Forumguru
Ik zou de foutcode eens laten uitlezen en in functie van wat daar uit komt de code al dan niet wissen. Om te zien of deze terug komt.
Is er een OEM katalysator geplaatst?
 
Dank jullie wel voor jullie reacties. de beide stekkers zitten er goed in en de bedrading is ook nagekeken.
ik heb de volgende uitlezingen laten verrichten. en inmiddels al 3x gereset.
De merk van de kat is WALKER ik denk niet dat het universeel is ik heb het namelijk op motorcode besteld.
Hopelijk weten jullie iets meer. foutcode1.jpg foutcode2.jpg

Dank alvast voor de support.
 

Joske

Forumguru
lijkt mij de lambdasonde of toch de opwarming er van.. Anders kan deze niet goed regelen, ik vrees dat je kapotte katalysator het gevolg is van een slechte lambdasonde en als je er niet iets aan gaat doen je alvast een nieuwe katalysator mag gaan bestellen.

Heb je een hoger of zelfs abnormaal benzineverbruik??
 
Beste mensen excuses voor mijn late reactie, de katalysator is naar de fabriek terug gegaan en
uitvoerig getest... De katalysator is oke gebleken en heb hem gemonteerd met een nieuwe BOSCH lambdasonde
na de katalysator en tot nu toe geen problemen gehad.
Dank voor de reactie nogmaals.
 
Bovenaan Onderaan