Morgen!!!

Ja, eindelijk is ie klaar.... Mijn Octavia II TDI elagance met DSG, soundsystem, en de hele santemekraam....
Ik zal een foto posten!!!
/forum/images/graemlins/473.gif
 
Ja, gaaf! De mijne zou deze week arriveren bij de dealer. Aan het einde van de week zou ik gecontacteerd worden over hoe en wat, dus dat kan alleen morgen nog zijn... Is het realistisch om dan te denken dat ik zo in de loop van de volgende week als een kleine jongen met nieuw speelgoed wegrij?
 

Karstieman

Forumguru
Ik hoop niet dat onze Drifter z'n nieuwe O2 meteen meeneemt naar de kleinere bosweggetjes om daar een privé-rally te houden ! /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Wiseguy

Actief lid
En als dat wel gebeurt, vraag dan even aan ExTaxi offie de foto's neemt... /forum/images/graemlins/grin.gif worden vast mooie plaatjes! /forum/images/graemlins/cool.gif
 
Heb hem!!! ja een klein beetje modder zat er wel aan... moest de tiptronic ff testen. Dit weekend maak ik foto's. Ik heb ook een pda ingebouwd op een iets andere manier als dat ik tot nu toe zag. Foto's voor zondag.
Wat een auto!! Ik was gewoon zenuwachtig toen ik hem vanmiddag ophaalde. Dat soundsystem knalt er overigens goed langs hoor!
 
Hier is ie dan...
met 16'inch velgen, soundsystem, elegance, DSG, Tomtom bluetooth, etc. Volgende week komt er een aparte Scheel stoel in en carkit voor telefoon.
 

Bijlagen

  • 12395-Octavia1.jpg
    12395-Octavia1.jpg
    83,5 KB · Weergaven: 26

Wiseguy

Actief lid
Ik heb op die plaats mijn GSM zitten.... ik zie toch wel graag wie er belt en aangezien de HCB-300 van SonyEricsson geen display heeft (en ik die al in mijn bezit had), moet je toch iets he.... /forum/images/graemlins/grin.gif maar inderdaad, strakke bak! Heel veel plezier ermee!
 
Hmm. Die van mij zou vorige week arriveren, en zou ik gecontacteerd worden. Helaas niet gebeurd. /forum/images/graemlins/407.gif
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd vanaf de productieweek?
 

rickske

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ziet er goed uit Drifter ! En moddervrij !

[/ QUOTE ]


Zal de auto nu nog lang moddervrij zijn nu drifter deze auto heeft? /forum/images/graemlins/24.gif
 
Bovenaan Onderaan