Hey,
Hopelijk leest iemand dit vanavond nog en kan mij verder helpen.
Morgen heb ik een afspraak staan bij de dealer voor APK keuring en onderhoud volgens het boekje. Nou pakte ik dit stempel boekje er net bij en zag het volgende staan:
2005: gekocht 1e eigenaar.
8-2006: grote beurt
11-2007: grote beurt
7-2009: kleine beurt+riem
6-2010: kleine beurt (bij aankoop door mij)
Nu zie ik onder elke beurt staan dat de volgende beurt pas na 2 jaar hoeft (of 30.000 km).
Mijn auto heeft dus vorig jaar een beurt gehad en ik heb er pas 11000 km mee gereden.
Hoeft mijn auto dus echt pas in 2012 een beurt??? En zijn die 2 kleine beurten achter elkaar in dit geval wel veilig? In 2007 is dan de laatste grote beurt geweest..
Wie helpt me verder (en bespaart me wellicht een onnodige beurt)???
THANKS!!
p.s. gegevens auto in signature!
Hopelijk leest iemand dit vanavond nog en kan mij verder helpen.
Morgen heb ik een afspraak staan bij de dealer voor APK keuring en onderhoud volgens het boekje. Nou pakte ik dit stempel boekje er net bij en zag het volgende staan:
2005: gekocht 1e eigenaar.
8-2006: grote beurt
11-2007: grote beurt
7-2009: kleine beurt+riem
6-2010: kleine beurt (bij aankoop door mij)
Nu zie ik onder elke beurt staan dat de volgende beurt pas na 2 jaar hoeft (of 30.000 km).
Mijn auto heeft dus vorig jaar een beurt gehad en ik heb er pas 11000 km mee gereden.
Hoeft mijn auto dus echt pas in 2012 een beurt??? En zijn die 2 kleine beurten achter elkaar in dit geval wel veilig? In 2007 is dan de laatste grote beurt geweest..
Wie helpt me verder (en bespaart me wellicht een onnodige beurt)???
THANKS!!
p.s. gegevens auto in signature!