Morgen me nieuwe O2

Merwede4

Nieuw lid
Eindelijk is het zover morgen om 12 uur kan ik me oude octaviaatje omruilen voor de nieuwe.
Kijk er zeer naar uit vooral het geluid wat erin zit,verder weet er iemand welke lampjes in de koplampen zitten is dit H4 of H7.
Lekker touren met het weekend.

Heel veel rijplezier alvast met je nieuwe O2. Ben wel benieuwd wat voor een het er geworden is!!

groet Passat

Merwede4

Nieuw lid
Het is een O2 combi Ambiente 1.9 TDI 77 kw,Diamond Silver Metallic.Alarm,Climat control met middenarmsteun voor,Omvormer 500 watt met stopcontact 220volt,Radio Stream met 8 speakers,MDA2 bleuthoot carkit,Scheidingsrek,Trekhaak vaste kogel lifehammer en Brandblusser.

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Omvormer 500 watt met stopcontact 220volt.

[/ QUOTE ]

Waarom zit dit in je auto?
Zodat je dan s'morgens later kunt opstaan om je dan vervolgens in de auto te scheren en een vers bakje koffie te zetten?

Nog maar 23 uurtjes wachten en je hebt hem.
Alvast gefeliciteerd /forum/images/graemlins/473.gif

Groetjes,
Marcel

Merwede4

Nieuw lid
hahahah is voor de senseo....nee ik zit in de telecommunicatie en gebruik veel de laptop kan ik in de auto me laptop opladen ...ja ik weet het klinkt vreemd had er liever opties voor gehad voor het bedrag wat het kost. /forum/images/graemlins/koffie.gif

Droopy

Actief lid
Merwede4 bij 99% zekerheid zijn de lampen H7.

In ieder geval zeer veel rijplezier in je zeer complete wagen, have fun, en gelijk een heel weekend om mee te rijden /forum/images/graemlins/smile.gif

/forum/images/graemlins/ot.gif Ben inderdaad ook benieuwd naar de 220V.

AMBIO2

Actief lid
Wat mij betreft 100 % H7
En veel plezier met je nieuwe wagen /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Maarten

Forumguru
Mag ik aannemen dat de Fabia Combi ook H7's gebruikt? Ik wil er namelijk de nieuwste Philips lampjes inzetten, de Philips Nightguide.
/forum/images/graemlins/koffie.gif

Bijlagen

• 10234-nightguide.jpg
    10234-nightguide.jpg
    43,9 KB · Weergaven: 9

Wiseguy

Actief lid
Ben benieuwd hoe de night guides het doen... ik ben in ieder geval heel erg tevreden met de Blue Visions...

Karstieman

Forumguru
Als de huidige lampjes stuk gaan neem ik ook weer de Blue Visions. Die had ik ook in mijn Leon en was er erg tevreden over. Ze lijken toch iets meer lichtopbrengst te leveren !

Merwede4

Nieuw lid
Nou ik heb hem gisteren opgehaald bij Duindam (netjes afgeleverd mannen daar bedankt)wat een mooie auto had niet verwacht dat die zo strak eruit zou zien van binnen en buiten wat me alleen opvalt is dat die echt een diesel geluid heeft maar moet ik denk ik aan wennen.

Diesel is inderdaad even wennen, maar gewoon niet wisselen van auto, dan wordt het heel gewoon. Wanneer heb je de auto besteld, omdat ik zie dat je eind augustus lid bent geworden van dit forum.
Veel rijplezier!!!

groet Passat

Bovenaan Onderaan