Morgen 02 ophalen

Eindelijk is het zover, morgen kan ik mijn nieuwe O2 ophalen bij de dealer. :cheer:

Specs:
Skoda Octavia Ambiente HB 1.9 TDI
Kleur: Satin Grey
Bekleding: Graham Onyx

Pakket: Attractive Business
  • Climatronic
  • Jumbo Box
  • Klein leerpakket
  • Lichtmetalen velgen 16" Lyra
  • Radio Stream met CD/MP3 speler
  • Externe audio-aansluiting in Jumbo Box
Extra: Bluetooth carkit + MaxiDot

Eigenlijk zou het woensdag worden, maar aangezien ik morgen de planning het opeens toe liet heb ik de dealer opgebeld en het was geen enkel probleem, ze moesten alleen wat regelen met de leasemaatschappijk ivm de verzekering, maar dat was geen probleem!

En nu moet ik nog 1 nachtje slapen :shocked:

Grtz,
Roland
 

joergarms

Senior Member
Zou die de auto al hebben?? Hopelijk regent het daar minder, hier is het petweer, is die mooi gepoetste auto direct weer vies.

Maar veel plezier ervan in ieder geval, veel veilige km's toegewenst.
Ps. je komt 'm toch wel showen op de eerstvolgende meeting he:grin::grin::grin:
 

L-X

Lid
Ander kleurtje, andere motor, MaxiDot, hatchback... maar verder is ie gelijk aan de mijne.

Dus: topauto, gefeliciteerd :473: veel plezier vandaag (ondanks 't weer)!
 
:yeah: Eindelijk, hij is er! Ben vandaag al met de auto van Eindhoven naar Breda geweest, en het rijd errug lekker!

Wel zo dom geweest de boekjes bij de dealer achter te laten, dus deze maar even vrijdag of zaterdag ophalen.....

Grtz,
Roland
 
Ach dan kan je de dealer nog ff vertellen hoe lekker die rijdt.

Inmiddels de boekjes (en het kenteken bewijs dat ik ook was vergeten) opgehaald. Inderdaad nog staan kletsen over de Octavia.

Gisteren zat ik met m'n vriendin in de auto en die wilde even de ipod aansluiten (via normale audio aansluiting in middenconsole), maar we kregen de radio (stream) niet zover het geluid af te spelen van het aux in signaal...... Achteraf is het altijd makkelijk, gewoon een paar keer op de cd knop drukken...... :smiley29:
 

Han

Lid
hoe vind je de satin grey? Ik heb er namelijk ook zoeen besteld.. (jij hebt geen dakdragers denk ik, of wel? Bij mij komen de zilveren erop)
 
Vind het echt een gave kleur, de dealer had ook zoiets van hmmm, die ga ik bestellen voor in de showroom. En er waren klanten geweest die door het zien van de auto toch overstag zijn gegaan voor deze kleur.

Heb geen dakrails inderdaad. Zal 't weekend wel ff wat foto's maken en in m'n profiel zetten oid.
 

Han

Lid
doe dat :) Ben benieuwd.

Vandaag is de auto bij de dealer besteld, dus hopelijk over 6 weekjes in mijn bezit (als het tegenzit 11).
 
Bovenaan Onderaan