Superb 3 Mooie S3 gezien in Essen

s-line

Forumguru
Nee joh, dat doe je toch niet met een skoda! Die koop je voor de ruimte, en straks verlies je nog comfort na de aanpassingen.:deuk:
Btw. Essen is zeker ook niet meer wat het geweest is. Vroeger stonden er dik aangepaste auto's nu niet meer zo te zien! :D
 

Altos

Banned
Deze stond bij de eerste introductie van de S3 ook al op het podium, helaas is de kleur niet te bestellen :cry:
Voor mij de mooiste kleur van allemaal op de S3
 

Blackokkie2

Forumguru
Ik denk als je echt aandringt dat met wat meerprijs deze kleur best te verkrijgen is op speciale bestelling, desnoods via grijze import.
 

Altos

Banned
Ik denk dat je dan beter een deal kan maken met @s-line dan dat Skoda hun speciale kleurtje voor jou speciaal gaat implementeren in de fabriek.
 

Brightstar1981

Forumguru
Zouden er in de toekomst niet meer kleuren bijkomen voor een superb?
Altans 5jr terug bij Seat kon ik "maar" uit een 8 tal kleuren kiezen.. net zijn dit er inmiddels 13 verschillende kleuren.
 

andrehj

Forumguru
Deze stond bij de eerste introductie van de S3 ook al op het podium, helaas is de kleur niet te bestellen :cry:
Voor mij de mooiste kleur van allemaal op de S3
Inderaad. Dat vind ik nog zo'n beetje het grootste manco van de S3: het zijn allemaal van die verschrikkelijk saaie kleuren. En dan hebben ze de enige redelijke (Rosso Brunello) er ook nog uitgekieperd.
 

Blackokkie2

Forumguru
Ja maar dat zie je ook bij bijvoorbeeld Audi, probeer maar eens een A6 in een spannende kleur te kiezen, gaat je kosten. Het is allemaal vijftig tinten grijs, alhoewel, waren het er maar vijftig. Zes komt eerder.
 

Brightstar1981

Forumguru
Ja maar dat zie je ook bij bijvoorbeeld Audi, probeer maar eens een A6 in een spannende kleur te kiezen, gaat je kosten. Het is allemaal vijftig tinten grijs, alhoewel, waren het er maar vijftig. Zes komt eerder.
Volledig akkoord met jouw.
Waarom altijd dezelfde kleurtinten...
Pasop, als ik eerlijk ben toen we onze superb bestelden.. was ook mijn eerste gedacht wit-zwart of grijs!
Toen zag ik aan onze Skodadealer zijn gezicht " allé nog ene die altijd dezelfde kleuren kiest"
Hij nam ons mee naar buiten waar een jungle green Superb stond.. ( voor een huisdokter ) hier in de buurt.
Ik was meteen verkocht eigenlijk:bloos:
Natuurlijk respect voor andere kopers..
Ieder zijn mening mbt kleuren.
 

v70 d2

Nieuw lid
Als in januari je superb lll in Jungle Green binnen is, een aantal mooie foto's inzenden a.u.b.
Er zijn nog veel te weinig foto's van deze kleur te vinden .......
 

Brightstar1981

Forumguru
Als in januari je superb lll in Jungle Green binnen is, een aantal mooie foto's inzenden a.u.b.
Er zijn nog veel te weinig foto's van deze kleur te vinden .......

Met alle plezier :D
Nu een laatste maandje rijden nog met m'n Seat Ibizake:yeah:
Zal raar doen.. even geen Seat meer rijden!
Nieuwsgierig of ik van Skoda ook tevreden ga worden:jaja:
 

Joske

Forumguru
Nu een laatste maandje rijden nog met m'n Seat Ibizake:yeah:
Zal raar doen.. even geen Seat meer rijden!
ge gaat hem missen é.....

seat_ibiza_pink_metallic_matt_01.jpg


uw Ibiza-tjen :D :D :D
 
Bovenaan Onderaan