Mooi geel is niet lelijk!!

higgy

Forumguru
Kom, dan help ik een handje:

dsc_0043_2.jpg
 

Karstieman

Forumguru
Ik vind 'm zo wel mooi. De kleur maakt 'm wat sportiever.

Je moet alleen goed zoeken om 'm te vinden tussen al dat geel /forum/images/graemlins/smile.gif
 
hebbe hebbe hebbe /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

rickske

Actief lid
Wat een scheurijzer,ik vind de kleur zeer geslaagd. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/489.gif
 

Droopy

Actief lid
Zo'n soort auto moet een zeer opvallende kleur hebben, en dat is dit zeker.
Ben benieuwd hoe vaak we deze in de toekomst langs zullen zien komen
 

Hetzer

Forumguru
En anders in het Bloe!! /forum/images/graemlins/super.gif
 

Bijlagen

  • 8788-RS_home_com1.jpg
    8788-RS_home_com1.jpg
    29,5 KB · Weergaven: 28

Joeri

Actief lid
Geef mij dan maar de blauwe. Al was het maar omwille van het poetswerk: een vliegenkerkhof op een gele... /forum/images/graemlins/shocked.gif
 

rickske

Actief lid
Ik vind yellow ook mooier passen bij zo'n karretje. /forum/images/graemlins/2133.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif
 
Hmmm, geel vind ik niet mooi, maar dat geldt voor ierdere auto naar mijn idee, rood of zwart zijn de kleuren voor een sport-auto, en rood is voorbehouden aan de italianen, dus...
hoe zou Skoda-groen-metallic eruit zien?
 

the_master

Nieuw lid
Ik vind dat gele maar niets, dat blauw of zwart dat zijn de kleuren voor deze bak. Trouwens wel een bom van een auto hoor. Hij kwam er ook goed uit in de test in de autoweek van deze week!!!! /forum/images/graemlins/worshippy.gif
 

octofreak

Actief lid
als zou ik hem in het lichtgroen krijgen, dan is het ook wel goed hoor... /forum/images/graemlins/1761.gif
 
Bovenaan Onderaan