Monte carlo grill en spiegels gemonteerd

Sjoerdb

Forumguru
De rem trommels mogen ook wel een update krijgen, zijn nu roestig als bij een RAT-look de motorkap
 

bobracing

Forumguru
Absoluut eens, de fabia staat erg hoog

Hij heeft er ook hulpveren onder laten zetten, helpt ook niet echt.

Mag ik vragen waarom er imitatie zwarte velgen zijn gemonteerd tegenover de originele monte carlo versies ? :) Vriend van mij heeft mijn ex fabia 2 en die hebben we recent voorzien van:
Monte carlo /VRS 17 incl velgen, VRS bumper voor en ook de LED mistlampen/drl units gemaakt. Dan veranderd de auto echt ineens, oohja ook met eibach 3/2 cm verlaagd.

Wbt die hulpveren weet hij zo uit je hoofd hoe hoog hij dan nu achter staat gemeten van center wielkap ( grond tot wielkast rand) ?
 

Monte Deppy

Forumguru
@bobracing

Die velgen vond hij mooi. (En vraagprijs van de velgen zal er ook mee te maken hebben)
Deze auto is geen Monte Carlo uitvoering.
Hij had daar 15" lm onder zitten.

Weet zo niet de ruimte tussen de wielkasten, zonder de hulpveren kreeg hij wel eens een bonk, dat de demper dus al aan het eind zat.
Heb er met mijn Fabia (nog) geen last van.

Verder heeft het altijd te maken met waar je de centen uit wilt geven. Als je een gezin hebt liggen de prioriteiten niet meteen bij de auto, tenzij je sowieso genoeg kapitaal hebt en daarbij niemand benadeeld.

:jaja::jaja:
 
Bovenaan Onderaan