Moi

BJF

Senior Member
Moi,

Even voorstellen: Jan, 60+ uit ‘vlakbij Groningen’, sinds ruim een jaar hier meelezend en in het bezit van een zwarte handgeschakelde Skoda Octavia Combi 1.6TDI Greenline Business Line.

Voor deze auto werkelijk van alles gereden, de laatste jaren meestal maar heel kort. Vanwege onrust en nieuwsgierigheid werd een auto -vaak tot wanhoop van mijn echtgenote- al na een paar maanden (soms weken) ingeruild voor een andere.

De Octavia heb ik voor mijn doen al heel lang. Hij bevalt prima, verbaast nog dagelijks vanwege de ruimte ingebouwde slimmigheidsje en doet verder gewoon wat ie moet doen. Ondanks dat hij inmiddels 190k kilometers achter de kiezen heeft.

Iedereen dank voor de vele info die ik ondertussen al heb gevonden op dit forum!
 

BJF

Senior Member
Het staat er inderdaad niet heel duidelijk, ik heb hem sinds augustus vorig jaar.

Iedereen bedankt voor het warme welkom!
 

Canon-Eye

Forumguru
Jan komp uut Potterwòl, en dat is Drenthe :fool:
Da's hier in het noorden blijkbaar toch wel een dingetje, die provinciegrenzen. :)

Als "import-Fries" (bijna 10 jaar alweer, afkomstig uit de regio Schiedam/Brielle) verbaas ik me nog regelmatig over de sentimenten die zich af en toe openbaren tussen Groningers, Friezen en Drenten...
 

Erik_NL

Forumguru
Moi, Jan!

@Canon-Eye
de sentimenten tegen Holland zijn veel sterker dan die tussen Noorderlingen onderling, is mijn ervaring.
De onderlinge tegenstellingen worden gekoesterd: "blijf met je rotpoten van ONZE rotfriezen af".
 
Bovenaan Onderaan