Mogelijkheden Pon

KaleFietsbel

Actief lid
Ik ga morgen eens kijken bij Pon in Leusden, ben daar nog nooit geweest. Iemand een idee of je daar vrij kan rondwandelen, en misschien zelfs proefrijden, of kan dat per definitie alleen met afspraak?

Mijn hoofddoel is de verschillende kleuren live bekijken.
 

MarcoO2

Forumguru
Ben benieuwd, jou kennende laat je vast wel even weten hoe het was en wat de mogelijkheden waren.
 

KaleFietsbel

Actief lid
Dan wil ik je niet teleurstellen.

Tis een immens terrein, met heeeeeel veel auto's die wachten op een nieuwe eigenaar.

Op dat terrein showrooms van Seat, Porsche, VW, Audi en natuurlijk Skoda.

Ze verkopen daar niet, ze ondersteunen uitsluitend de dealers. Binnen stonden 2 Superbs, een tweetal Octavia's, 3 Fabia's en 3 Roomsters.

Buiten nog een extra aantal.

Behalve veel info kan je daar ook proefritten maken, liefst op afspraak. Spontaan kan ook, maar dan ben je afhankelijk van de gemaakte afspraken en of een auto op die dag daar wel of niet is. Ze lenen namelijk veel uit aan de dealers die aangevraagde proefritten hebben in modellen die de dealer zelf niet heeft staan.

Ik had de pech dat er geen enkele pompverstuiver stond, dus een proefrit maken zat er vandaag niet in.

De kleur is wel bepaald, dat wordt Platin Grey!

Mijn vrouw werd verliefd op de Roomster, dus maar eens kijken of er een dealer is die een leuke deal wil maken voor een lease Superb, een prive Roomster, 4 jaar onderhoud op beiden en een Corvette als inruil :)
 
Misschien nog een leuk weetje:

het gebouw van de Skoda-importeur is 2 jaar geleden uitgeroepen tot mooiste gebouw van Leusden (was enquete onder de inwoners).

Frans
 

KaleFietsbel

Actief lid
Ja en nee. Het is de vervulling van een jongensdroom geweest, en het is en blijft een fantastische auto, waar maar weinig auto's zich mee kunnen meten.

Zo snel (0-100 in iets meer dan 4 seconden), zo bruut, je voelt je de koning van de weg, ook al toer je 120 in de 6, met 1500 toeren.

Anderzijds moet ik eerlijk zijn en constateren dat hij wel eigenlijk te weinig wordt gebruikt en dat mijn vrouw nu een goede auto nodig heeft, nu de kids groter worden.

Hij hoeft ook niet weg, mocht ik geen goede deal kunnen maken, dan blijft hij gewoon hier.

Kortom, het zal slikken worden, maar ik kom er wel overheen :)
 

Bothje

Heel gewoon lid
Mijn vrouw werd verliefd op de Roomster, dus maar eens kijken of er een dealer is die een leuke deal wil maken voor een lease Superb, een prive Roomster, 4 jaar onderhoud op beiden en een Corvette als inruil :)
Je vrouw heeft wel smaak, merk ik.:xyxthumbs:
Daar wel in kunnen rijden? Welke kleur wordt die dan?
 

KaleFietsbel

Actief lid
Nee, toen de diesel er niet was, hebben we dat ook niet gedaan, we gaan nog wel eens voor een combo-afspraak, dat we op 1 dag in beide kunnen rijden.

Kleur hebben we nog niet over nagedacht, er stond een zilvergrijze Scout, die vond ze wel mooi, er stond ook een Ocean Blue 1.6 Elegance, vond ze ook mooi!
 
Bovenaan Onderaan