Mogelijk nieuwe Spaceback rijder

Erik-JanB

Senior Member
Hallo Skoda Forum,

Mooi nieuws gekregen, er komt gezinsuitbreiding...
En ja daar hoort in mijn geval dat ook een andere auto bij.
Mijn huidige Seat Ibiza 6L is best leuk en aardig maar niet echt geschikt om een kleine mee te vervoeren...

Nu viel mijn keuze al snel op de Rapid Spaceback, mooie auto, ruim, veilig en vooral iets wat je niet heel vaak ziet...

Natuurlijk even goed ingelezen over kwaaltjes e.d. en toen de vrouw kunnen overtuigen.

Helaas ookal weer een beetje kriebels gekregen want ik zag hier op het forum een link naar SuperSkoda, waarvoor dank want mijn winkelwagentje zit op dit moment al met 500 euro + gevuld...

Kleine plannen en wijzigingen zullen niet lang op zich laten wachten maar zo extreem als de Ibiza zal het niet meer worden...

Denk bijvoorbeeld aan plannen voor,
Hoogglans zwarte spiegelkappen
Hoogglans zwart dak
Zwarte accenten her en der...

Ik lees graag mee op een forum, maar als ik ergens mee kan helpen, zal je me zeker horen.

Bedankt voor je aandacht.
 

RefleCs

Forumguru
Welkom op ons gezellige en informatieve forum! We zien de foto's en alle aanpassingen graag tegemoet :)

Heb je ook nog foto's van de Ibiza?
 

fireben

Forumguru
goede keus hahah ik heb hem net 3 dagen nu en ben erg te vreden over de auto alleen jammer dat je met vag kabel niet meer veel aan kunt zetten maar echt een heerlijke auto
 

Erik-JanB

Senior Member
Vandaag een proefrit gemaakt...
Helemaal verkocht...
We hebben een offerte in overweging, liefst daar nog wat van af, maar o o o wat een fijne wagen...
 

Cordoba

Forumguru
Ik zie al dat ik niet de enige ben die benieuwd is naar foto's van de 6L, terwijl ik in mijn Fabia toch al de stoelen/achterbank heb uit een 6L-FR.
 

Erik-JanB

Senior Member
14732402_10210433097122128_5547184699260952866_n.jpg


14915427_10210382552538545_8706400070320751331_n.jpg
 
Bovenaan Onderaan