Mogelijk GESTOLEN goederen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou kunnen maar kan ook gewoon een koopje zijn toch? in iedergeval niet gekke prijs heb je geen eens een chinees exemplaar voor

Noord26

Forumguru
Waarom zou dit gestolen moeten zijn? Er zit wel een luchtje aan vanwege de prijs, maar verder is het een correcte advertentie. Natuurlijk kan de politie hier niets mee als iemand een wat lager bedrag vraagt als wat gangbaar is voor dit onderdeel.

Fabia

† In Memoriam
Het enige wat je kan is de advertentie rapporteren bij Marktplaats als: In strijd met de regels: Verboden of verdacht object of dienst (meer informatie) Maar of marktplaats er verder wat mee kan doen betwijfel is.

Bakkertje

Forumguru
Vlak na de diefstal van mijn columbus had ik ook een aanbieder gevonden op MP, die had heel toevallig zowel Audi, als VW, als Skoda systemen, steeds onder een andere naam maar wel met hetzelfde 06 nummer. Ik heb toen ook de Politie gebeld en het antwoord was, meneer dan moet u daar naartoe gaan kijken of het uw Columbus is en dan ons bellen. Ik denk ja tuurlijk ik ga even bij een crimineel kijken of hij gestolen waar heeft..
Kortom ze doen er niets aan en als je wat gestolen hebt kun je het rustig op MP aanbieden.. Triest maar waar, dergelijke gevallen kun je beter bij de media melden, bij programma's die er dan met verborgen camera's op af gaan..

MacManiac78

Forumguru
Helaas rekenen deze 'verkopers' op mensen die een beetje :ahum:BLEU:ahum: zijn.
"Met codekaart? Oh, dat is makkelijk, dan hoef ik bij de Dealer niet om de bijbehorende BEVEILIGINGSCODE te vragen." :eek:oo:
"Het kan ook GEWOON een mooie aanbieding zijn"
Ongeveer 1/3e van de originele aankoopprijs. (SJOERRRR!) Toevallig TWEE mooie aanbiedingen, van eenzelfde verkoper, die nog maar KORT op MP actief is.
Zelf Chinese FLUT imitatie kost al het dubbele. Maargoed.... lekker blijven kopen deze spullen, zo blijft de handel ook levendig. Tot ze een keer je eigen ramen inslaan of het slot of zelfs de autoportier forceren en je gehele dashboard omkrullen, dan is het tranen met tuiten.
Inmiddels heb ik meerdere lijntjes uitgezet.
Mensen, bedankt voor deze positieve bijdrage.
*(Waarom heb ik hier werk van gemaakt, het is mijn Columbus niet eens......)* *ZUCHT*

Tallguy

Forumguru
Deze discussie is (hoe vervelend het ook is) niet van toepassing voor ons forum. Je hebt het aangemeld bij MP, de advertentie is inmiddels ook weg....maar verder sluit ik toch het topic. Mocht je het toch open willen houden, PM me dan; dan verplaats ik het naar de Stamtafel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan