MIVW 2015

eddiea

Forumguru
Nee heb ik niet meer. De auto is in delen verkocht dus her en der op het terrein stond wel een stukje :maakmegek:. De audi stond er ook maar achteraf. Ik hoef daar niet mee te pronken op zo'n evenement. Laat ik graag aan de echte projecten over.
 

MennoW

Forumguru
Ja dat is helaas de standaard tegenwoordig. Men haalt (het lieft op leas of afbetaling) wagen van 60k+ air eronder en setje wielen van 5k+ en neem alle prijzen mee naar huis.
Er zijn toch geen lease rijders die dat doen? Air en wielen van een paar ruggen onder een lease bak?
Nee, die maken zich toch alleen druk om de bijtelling!
 

s-line

Forumguru
Inderdaad @s-line de roze slippers. :maakmegek: Was ze eigenlijk weer vergeten. Je hebt het vast prima naar je zin gehad daar @Der Einser :cheer:

Gisteren weer prima naar min zin gehad en weer is een keertje op mijn gemak kunnen kijken. Jammer van alle meuk die er weer stond maar uit ervaring weet ik dat je met deze bezoekersaantallen geen schifting kan maken. Ik hoop volgend jaar zelf weer wat moois neer te zetten als het meezit.

Was leuk je weer ff gesproken te hebben Michiel :thumbsup:
Leuk ook weer ff jou gesproken te hebben! Je audi ziet er al weer top uit hoor!:jaja:
 

MennoW

Forumguru
Er is er in ieder geval 1 die dat wel heeft gedaan en binnenkort weer gaat doen @MennoW
Air & Bentley's
Oh ja dat is ook zo.....
Is voor mij een bewuste keuze.
heb genoeg met eigen auto's geouwehoert.
Nu elke 3 jaar een nieuwe daily die ik naar eigen wens aanpas.
Of ik het nu in een eigen douw of in mn lease bak, grootste deel verdampt toch.
En veel onderdelen gaan daarna weer in de bingo waardoor de volgende weer wat nieuws kan krijgen.
 

SuperBeeb

Forumguru
Wij reden onderweg naar Dld op 2 augustus nog wat bezoekers voorbij. Met 90 over de snelweg bij gebrek aan enige vorm van vering.
En 1 op de vluchtstrook rijdend, de ander ernaast om hem te filmen :banghead:
 
Bovenaan Onderaan